Alighogy felújították Rákosrendezőt, máris kisiklott egy mozdony
A műszaki mentés idejére csak jelentős korlátozásokkal használható a forgalmas állomás, az esztergomi, szobi és veresegyházi vonalakon késésekre, járatkimaradásokra kell számítani.
A műszaki mentés idejére csak jelentős korlátozásokkal használható a forgalmas állomás, az esztergomi, szobi és veresegyházi vonalakon késésekre, járatkimaradásokra kell számítani.
Az ünnepi hosszúhétvége okán ráadásul négy napig, augusztus 17-étől 20-áig lehet nosztalgiajáratokkal utazni a Debrecen környéki vasútvonalakon. Púpos, Csörgő, Nohab, MDmot, 424-es gőzös – és még megannyi más érdekesség!
Az elmúlt években a lengyel SKPL magán-vasúttársaság flottájában, SU175-002 pályaszámon dolgozó mozdonyt a MÁV Rail Tours M40 219-es Púposa vontatta Budapestre.
A nagydízel július végén érkezhet meg. Tizennégy társával együtt várhatóan ősszel áll majd forgalomba.
Három hétig, a nyári menetrend bevezetéséig átmenetileg jelentősebben megnő az eljutási idő.
A MÁV Rail Tours kismozdonya anyagol Nógrádban, ahol még egy Bzmot is közreműködik a pályafelújításban!
Vélhetően nagyrészt a hortobágyi borzasztó pályaállapotok miatt esett ki ezúttal a 020-as Nohab is egy rövid időre.
Újabb három példány állt forgalomba a napokban. A fordák is megváltoztak: a csapat fele az 1-es vonalon közlekedő szombathelyi IC-ken forog.
A mozdonyok elsősorban a 120-as vonal intercityjein, valamint egyes Hernád, Zemplén és Tokaj IC-ken dolgoznak.
A szolgáltatás jeles évfordulója alkalmából november 25-én, szombaton jubileumi rendezvénnyel várja az érdeklődőket a Keleti pályaudvaron a MÁV-Start.
A 182 570-es gép az IC564-es számú Tokaj IC-vel vette fel a szolgálatot hétfőn.
A 30a-n és a 40a-n így már akár százhatvan kilométer per órás tempóval is haladhatnak az arra alkalmas fedélzeti berendezésekkel ellátott vasúti járművek.
A MÁV Rail Tours Kft. két, a Komplex Rail egy Turcsiorrút, a GYSEV pedig egy Ludmillát ad be a közösbe a Start négy Szergején felül.
Év végéig mind a tizenöt bérelt mozdony munkába áll a tervek szerint.
A Vasutazz Velünk csapata az Inzsellér Expresszen felül Sebes Zsilzony névvel is indított egy különvonatot Budapestről Szentesre, mely visszafelé Orosházán át egy több mint százéves pályaszakaszon haladt.