A svédek látnak fantáziát a Pesa új fejlesztésű hidrogénmozdonyában
A tolatási és terminálszolgáltatásokat ellátó Väte Rail magánvasút a lengyel gyártótól rendelt egy emissziómentes tolatómozdonyt.
A tolatási és terminálszolgáltatásokat ellátó Väte Rail magánvasút a lengyel gyártótól rendelt egy emissziómentes tolatómozdonyt.
Még tizenkilenc mozdony korszerűsödik, az első tesztjei a napokban kezdődtek meg.
A Deutsche Bahn (DB), a Stadler, és annak AngelStar leányvállalata először látott el mozdonyokat az egységes európai vonatbefolyásoló rendszerrel a jármű gyártója nélkül. Ez hozzájárulhat az ETCS gyorsabb németországi bevezetéséhez.
Egy Class 071-est alakítanak át. Ha a tesztek sikerrel zárulnak, a teljes mozdonysorozattal megteszik.
Az SM42-6Dn sorozatú tolatómozdony egy tankkal huszonnégy órányi tolatásra képes. A lengyel gyártó egy hidrogénes motorvonat kifejlesztésén is dolgozik.
A belga nemzeti vasút SNCB harminchét HLD77 sorozatú dízelmozdonyára kerülhet fel a kettes szintű egységes európai vonatbefolyásolási rendszer.
Egy SM42-es dízelmozdonyt építettek át üzemanyagcellássá, távvezérléssel is ellátták. A technológia alkalmazása jelentős lépés lehet a lengyel vasút karbonlábnyomának csökkentésében.
Tavaly összesen több száz személykocsi, motorvonat és mozdony újult meg. A folyamat 2021-ben sem áll meg.