Húsz év után ismét vasúton szállít nemzetközi küldeményeket az ukrán posta
A lépésre az országhatárok közúti blokádjai miatt van szükség.
A lépésre az országhatárok közúti blokádjai miatt van szükség.
Szép lassan Európa egyik meghatározó vasúti szállítmányozójává válik a cseh állami tehervasút.
Az európai vasúti ágazat továbbra is megosztott, hogy szükséges-e a közös nyelv a határokon átlépő vonatokat kezelő személyzetnek. A különböző vasúti szövetségek eltérően vélekednek.
Az ERFA szerint a magas energiaárak miatt több vállalat is csődbe juthat.
Az eddigi heti egyről kettőre emelte az intermodális TransFER-járatok számát a viszonylaton az osztrák teherfuvarozó vállalat.
A lengyel–litván kooperáció a két országon kívül Németországban és Olaszországban tervez fuvarozni.
A két térséget összekapcsolni tervezett szállítási folyosó nemrégiben történt kezdeményezését követően mára sokkal konkrétabb formát kezd ölteni a projekt.
Az Egységes Európai Vonatbefolyásolási Rendszerrel tizenhárom villanygépet látnak el, melyek Németország és Svédország között fognak tehervonatokat továbbítani.
A létesítményt Litvánia egyik legfontosabb logisztikai központjának szánják.
A vállalat tesztvonata a csehországi Hodonín és a romániai Alvinc (Vintu de Jos) között bő öt nap alatt fordult meg.
Tíz és ötven százalék közötti visszaesést regisztrálnak a cseh közúti fuvarozók a koronavírus-járvány miatt – és még nem fogtak padlót.
Négy százalékkal nőtt a vasúton szállított árumennyiség, ami még nem múlja felül a közúti fuvarozási növekedést, viszont nyilvánvaló, hogy átalakulóban van a fuvarozási piac.
Idén június 4-e és 7-e között zajlik Münchenben a logisztikai iparág egyik legnagyobb rendezvénye.