Dübörög a vasúti teherforgalom Kína és Oroszország között
Az idei év első kilenc hónapjában 51,5 százalékkal nőtt az árumennyiség 2022 megfelelő időszakához képest. Egyre nagyobb a kínai gyártású autók aránya.
Az idei év első kilenc hónapjában 51,5 százalékkal nőtt az árumennyiség 2022 megfelelő időszakához képest. Egyre nagyobb a kínai gyártású autók aránya.
Az RZSD és az Orosz Posta együttműködésével indított első szerelvény körülbelül egy nap alatt ért el Vorszinóból a novorosszijszki kikötőbe, ez fele annyi idő, mint egy hagyományos konténervonat esetében.
A napokban elindított intermodális expressz-szolgáltatás előtt tizennégy nap volt a standard tranzitidő.
Az Oroszországi Vasutak 2023-ban számos árura vezet be alacsonyabb fuvardíjat nemzetközi és belföldi szinten egyaránt.
Az Oroszországi Vasutak vezetője, Oleg Belozerov a Transz-eurázsiai Közlekedési Koordinációs Tanács (CCTT) 31. plenáris ülésén számolt be az orosz vasúthálózat idei helyzetéről.
Az orosz–ukrán háborúra hivatkozva hivatalosan is visszalépett az ÖBB a Kelet-Európát Nyugat-Európával összekötő széles pálya közös megvalósításától.
Az Oroszország elleni szankciók nehéz üzemelési környezetet teremtenek a vasúti áruszállításban, ráadásul még a rakott kocsik közlekedését is megnehezítik.
A szlovákok felfüggesztették az Ukrajnába átjáró nemzetközi vonatokat, hamarosan a magyar–ukrán határon is leállhat a forgalom. A csehek evakuációs szerelvényeket küldenek.
Az orosz RZD Logistics kazahsztáni üzletága az éven már két mezőgazdasági termékeket szállító próbavonatot közlekedtetett le. A fuvaroknak lesz folytatása is.
Az Oroszországi Vasutak hatszázharminc háromszekciós Jermakja képes arra, hogy egymástól néhány kilométer távolságra egyidőben irányítani lehessen.
A Transzmasholding (TMH) és az RZSD-leány Szövetségi Személyszállító Vállalat (FPC) a 2021-es Közlekedési Hét során a napokban Moszkvában mutatta be az innovatív járműkoncepció belterének méretarányos modelljét.
A próbákat 2023 nyarán végzi majd az Oroszországi Vasutak (RZSD) egy speciálisan felszerelt Lasztocska motorvonattal. A cél a GoA4-es automatizálási szint engedélyeztetése.
Az orosz állami vasúttársaság újabb nyolc villamos szerelvényt rendelt a hazai Transzmasholdingtól.
Az előttünk álló évtized során 3,3 milliárd eurót költenének a hatékonyság, a környezeti fenntarthatóság és a regionális kapcsolatok javítására.
A logisztikai cég friss gyümölcsöket szállít hűtőkonténerekben, tengeri, vasúti és közúti fuvart összekapcsolva.