Folytatódik az aradi Imperio villamosok gyártása a Siemens Mobility támogatásával
A német nagyvállalat és az Astra Vagoane Călători egy új, kiterjesztett érvényű, Budapesten megkötött szerződés keretében erősítette meg együttműködését.
A német nagyvállalat és az Astra Vagoane Călători egy új, kiterjesztett érvényű, Budapesten megkötött szerződés keretében erősítette meg együttműködését.
A lízingcég és a Siemens Mobility által aláírt keretszerződés összesen kétszázötven mozdony vásárlását teszi lehetővé, amiből alaprendelésként hetven gépet hívtak le.
Alaprendelésként hetven motorvonatot hívnak le a Siemens Mobilityvel tavaly augusztusban megkötött, ötmilliárd eurós, összesen akár 540 szerelvényre érvényes keretszerződésből.
A győztes hat háromszázötven kilométer per órás sebességre alkalmas motorvonatot szállíthat az építés alatt álló vasútvonal első, Merced–Bakersfield szakaszára.
Hetvenöt hibridüzemű motorvonat állhat forgalomba 2026 decemberétől Lipcse környékén.
Az ÖBB első új éjszakai kocsijai a Bécs–Innsbruck–Hamburg és a Berlin–Brüsszel–Párizs útvonalakon közlekednek a menetrendváltástól. 2024 végére már tizenhárom szerelvény fog forogni.
Egészen pontosan két vonalét: a Piccadillyét és Bakerlooét. Márpedig a nagyvárosi underground jövője szempontjából kritikus fontosságú az 500 millió fontnyi állami támogatás folyósítása a 2024–2025-ös nagyprojektek kivitelezéséhez.
Első körben hatvan villanygépet vehetnek át, ezzel már háromszáznál is többet tudnak bérbe adni a mozdonytípusból.
A Siemens motorvonatplatformjának standardizált, egyáramnemű verziója a lehető legjobban lerövidíti a beszerzési folyamatot a megrendelőknek.
A lépéssel a német gyártó már teljes vonatbefolyásolási portfóliót nyújthat a kelet-európai vasúti folyosókhoz.
A 30a-n és a 40a-n így már akár százhatvan kilométer per órás tempóval is haladhatnak az arra alkalmas fedélzeti berendezésekkel ellátott vasúti járművek.
A szerelvények körülbelül 3500 alkatrészének gyártásához harmincegy amerikai államból cirka száz beszállító járul hozzá.
A gyártó Siemens Mobility szerint a villamos üzemű motorvonatok hetven százalékkal fogják csökkenteni az egyiptomi vasút szén-dioxid-kibocsátását.
A bécsiek még tízet kérnek a Siemens Mobility korszerű, automatikus üzemre alkalmas metrószerelvényeiből.
Összesen akár ötszáznegyven motorvonatot vásárolhatnak a Siemenstől egy több mint ötmilliárd euró értékű keretszerződés értelmében.