InnoTrans 2024, harmadik nap
Újgenerációs Frecciarossa, akkus és hidrogénüzemű Vossloh Modula, új Siemens-járművek – szeptember 26-án is volt mit nézni Berlinben!
Újgenerációs Frecciarossa, akkus és hidrogénüzemű Vossloh Modula, új Siemens-járművek – szeptember 26-án is volt mit nézni Berlinben!
Tizennegyedik alkalommal is megnyitotta kapuit a Berlin Messén a világ legnagyobb vasúti szakkiállítása és -vására. Škoda-újdonságok, kínai közúti villamos, Stadler-innovációk – és még néhány esemény szeptember 25-éről.
A Škoda Group bemutatta Smart Depot elnevezésű ökoszisztémájának első tulajdonságait, melyek számos helyzetben teszik lehetővé a jármű teljesen autonóm mozgását.
A csehek hetvenkilenc M31-es szerelvényt korszerűsíthetnek 2028-ig.
Ha egy vonatba soroznánk az összes új járművet, akkor a Nyugatiból Rákospalota-Újpestig kígyózna a szerelvény.
A Vivinek keresztelt vonatok első három példánya már dolgozik, még idén közel húszra bővül a flotta.
Az ÖBB első új éjszakai kocsijai a Bécs–Innsbruck–Hamburg és a Berlin–Brüsszel–Párizs útvonalakon közlekednek a menetrendváltástól. 2024 végére már tizenhárom szerelvény fog forogni.
Az üzbég nemzeti vasút UTY és a cseh gyártó közötti megállapodás értelmében harminc széles nyomtávú villamos szerelvény érkezhet, 320 millió euró értékben.
A Kasseler Verkehrs-Gesellschaft 22 plusz 18 járművet rendelt a cseh gyártótól, 88 millió euró értékben.
A bolgár főváros metróvállalata, a Metropolitan JSC 65 millió euróért rendelt nyolc négykocsis, erősebb klímaberendezéssel ellátott szerelvényt.
Az aktív ütközésvédelmi rendszerrel felszerelt kocsikból tízet rendelt az észak-olaszországi város.
Az észt vasúttársaság tíz villamos RegioPantert rendelt.
Lehívta a ZSSK az opciót, így összesen tizennégy motorvonategysége lesz 2025-re.
A Škoda Electric harmincöt euróval alacsonyabb ajánlatot tett egy villanybusz legyártására, mint az alulmaradt versenytárs.
Már a velimi tesztpályán köröz a Škoda Transportation által gyártott szerelvény.