Új Szuhojok használt hajtóművekkel
Az orosz hatóság szerint a megoldás nem befolyásolja a repülésbiztonságot. Kezdődik a hazai PD-8-as szélcsatorna-tesztelése.
Az orosz hatóság szerint a megoldás nem befolyásolja a repülésbiztonságot. Kezdődik a hazai PD-8-as szélcsatorna-tesztelése.
Még az idén meglesz az engedélyeztetés? Hatalmas a nyomás az orosz repülőgépiparra: csak az Aeroflot-csoport 339, száz százalékban orosz utasszállítót akar.
Eddig semmi hír a szükséges színorosz hajtóművekről. A fő külföldi vásárló Irán lesz? Drónszállító légihíd a perzsa államból Moszkváig.
Újra beindult a Tu-214-es gyártása, kérdés, hogyan alakul a kínai-orosz légibusz sorsa.
Főként a hajtóművek dolgában kell keményen fejleszteni: lesz-e elég PD-14 az MC-21-nek, PD-8 a Szuhojoknak?
Komoly megrendeléseket jelentettek be a moszkvai szalonon, az utasszállítók túlnyomó része orosz, a vevők is. Irán száz Szu-75-öst akar?
Hasonló üzlet készül, mint amit az orosz gyártó néhány éve a magyar kormánynak ajánlott. Mi a baj a Superjetekkel?
Az egyik lehetőség a Tupoljev-bombázó átalakítása. A Superjetből wingletes business-jetet fejlesztenek.
Változtat-e a személycsere a fejlesztési terveken? Flottabővítések hazai technikával, MC-21 és Superjet orosz hajtóművekkel.
Maga Putyin tette világossá a preferenciáit. A Szuhoj Superjet teljesen hazai hajtóművet kap.