Változott a forgalmi rend az M4-es épülő, Kisújszállást elkerülő szakaszán
Június 5-étől a gyorsforgalmi út újonnan megépült jobb oldali pályáján haladhatnak az autósok.
Június 5-étől a gyorsforgalmi út újonnan megépült jobb oldali pályáján haladhatnak az autósok.
Nyíregyháza, Debrecen és Miskolc térsége új löketet kaphat logisztikai fejlesztések terén, amihez az orosz–ukrán háborús helyzet javulása járulhat hozzá érdemben, de a térségben várható úthálózat-fejlesztések és ipari beruházások szintén a fellendülést támogathatják.
A várost északról és keletről elkerülő, 8,8 kilométer hosszú, kétszer egysávos szakasz bruttó húszmilliárd forintból készült el.
A beruházásnak köszönhetően a település belterületi szakasza jelentősen mentesülhet az átmenő forgalom alól, ennek eredményeképp a lakosok biztonságosabban közlekedhetnek, továbbá csökken a kisváros zajterhelése és légszennyezettsége is.
Magyarország harmadik zenélő útburkolata Hatvan és Lőrinci között készült el, az Ismerős Arcoktól a Nélküledet jássza, nettó 1,8 milliárd forintból.
A magyar M80-as gyorsforgalmi utat Szentgotthárd környékén kötik össze az ausztriai S7-es fürstenfeldi gyorsforgalmi úttal.
A bruttó 4,2 milliárd forintos fejlesztésnek köszönhetően Debrecentől már Látóképig lehet kétszer két sávon közlekedni.
A 26-os főút 10,6 kilométer hosszú, új nyomvonalon kialakított, kétszer egysávos elkerülője közel 30 milliárd forintból épült meg.
A 31 kilométeres útszakasz az eddigi legnehezebb domborzati viszonyok között megépülő gyorsforgalmi út Magyarországon: 39 hidat és négy völgyhidat hoznak majd létre.
Lázár János szerint a magyar állam lát fantáziát abban, hogy felvásárolja az osztrák állam részesedését a vasúttársaságban. Az osztrák Strabag 6,1 százalékára is tettek ajánlatot.
A 31-es főút két balesetveszélyes csomópontját egymilliárd forintból alakítottak át körforgalommá.
Az M1-es, az M15-ös, az M3-as, az M30-as, az M35-ös, az M4-es, az M7-es és az M8-as gyorsforgalmi utakon, összesen 297 kilométer hosszan építik át az elhasználódott útburkolatot.
A Balaton felé vezető oldal az M0-ás és a Balatonvilágosi csomópont között teljes hosszban válhat háromsávúvá, a bal pályán pedig Balatonvilágos és Székesfehérvár között növelik a kapacitást. Vitézy Dávid szerint az újabb sáv megépítése helyett a vasutat kéne helyzetbe hozni.
Az uniós források új körével számos közúti és vasúti beruházását finanszírozhatja a V4-es ország.
Újabb zenélő úttal gazdagodott a magyar úthálózat: Bekecs környékén az ismert népdal dallamát játszhatják az abroncs-útburkolat párosok.