Rendőrök őrzik az utasok nyugalmát a 100-as vonalon
Sok a balhézó utas, ezért november 29-étől néhány kora reggeli és késő esti vonaton rendőrök vagy vasútőrök is szolgálatot teljesítenek.
Sok a balhézó utas, ezért november 29-étől néhány kora reggeli és késő esti vonaton rendőrök vagy vasútőrök is szolgálatot teljesítenek.
A munkavállalói érdekek esetleges sérülésének kiküszöbölése és a hatékonyabb működés érdekében a Vasúti Dolgozók Szabad Szakszervezete és a Munkástanácsok Országos Szövetsége is szeretne együttműködni az állam által tervezett közösségi közlekedés átalakításában.
Az egyik a MÁV-csoport honlapján, a másik az egyik szakszervezeti weboldalon jelent. Egyet tettünk: egymás „mellé” raktuk a kettőt.
A MÁV-Start és a Vasúti Dolgozók Szabad Szakszervezete tárgyal az Utasellátó jövőjéről.
A VDSZSZ levelére reagált a szaktárca, súlyos szabálytalanságok történnek, történtek Tokodon.
Darázsfészekbe nyúlunk, de nincs más választásunk: adalékok a Cegléd és Ceglédbercel-Cserő közötti mozdonytöréshez.
A helyzet drámai, a VDSZSZ sms-ezett, telefonált, levelet írt.
Könnyű kézzel rúgtak ki két jegyvizsgálót, mert nem akarták elvinni a rájuk bízott vonatokat. Erre válaszul az elbocsátottak perelnek, a még dolgozó kollégáik meg új szakszervezetben látják a jövőt. Közben egy ismeretlen társuk „legkisebb fiúként” fogta magát, és „fölment a királyhoz.”
Tragédia – hangzik a könnyű válasz. Ez most szerencsére elmaradt Jákó-Nagybajomnál. A felelősöket keresik, a szakszervezet szerint ezért is kell a kollektív szerződés. De van olyan mozdonyvezető is, aki szerint benne van, hogy egy megállítás után valaki szándékosan elzárja a fékvezetéket...