Futár és kocsicsere

Kemsei Zoltán   ·   2014.03.07. 12:15
00kicsi

A 12-es viszonylat a legelsők között volt, amelyen teljes egészében (megállók és járművek) üzembe helyezték a Futárt. Majd az átépített Tatrák egyre több viszonylaton kezdtek feltűnni, így a kőbányai 37-esen is. Az élessarki közműfelújítás idején ezek a járművek a 28-ason közlekedtek, és többen úgy vélték, a két kőbányai vonal is futárosodik. Időközben Baross kocsiszín villamosai az 1-es vonalon is feltűntek jellegzetes, borostyánsárga kijelzőikkel, majd egy csapásra eltűntek onnan.

Az 1-es villamos felújítását ezúttal Újpesten hirdeti ez a barossos szerelvény<br>(a szerző felvétele)

Mi történhetett? Semmi más, mint hogy a Lehel térről Káposztásmegyerre közlekedő 14-es utasait érte az a kitüntetés, hogy a futáros kocsikat használhassák, így a Barossban elkészült, és az 1-es vonal tipikus szerelvényeinek számító Tatra hármasok immár Angyalföld, Újpest, Káposztásmegyer síneit koptatják. A kocsik oldalán a hirdetések természetesen maradtak, érdekes az 1-es villamos felújításáról vagy épp a Lurdy házról szóló reklámot Észak-Pesten nézni.

* * *

Indóház Online - Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!

Kapcsolódó hírek