Terelés a keleti végeken

iho   ·   2013.06.18. 09:00
00

Ahogy az Indóház júniusi számában részletesen is beszámoltunk róla: gyökeresen átépül Kürtös állomása és a magyar-román határátmenet. Ezenkívül Lőkösháza és az országhatár között a felsővezetéket javították, a határ így teljesen zárva maradt az átmenő vonatok előtt. Június derekán két napon át néhány nemzetközi vonat (Traianus, Dacia, Nesebar, Albena) kerülő úton, Békéscsabától Gyulán, Kötegyánon és Nagyszalontán közelítette meg Aradot, az Ister, a Transsylvania és a Körös pedig csak belföldi vonatként, Lőkösházáig közlekedett.

Békéscsabára érkezve először dízelre cserélték a villanyt (a 103-as, 146-os és a 171-es Csörgő segédkezett), Nagyszalontán újabb csere következett, magyarról román dízelre. A félig felbontott aradi állomáson járt rá a szerelvényekre végül jól megérdemelt Ázeájuk – természetesen ezen a hétvégén a Traxxok és Delfinek átjárása szünetelt.

A Traianus IC érkezik Budapest felől Békéscsabára<br>A képre kattintva fotógaléria nyílik<br>(fotók: Orvos Pál)

Kapcsolódó hírek

Vasút Nagyvasút

MÁV-vezetők a GYSEV igazgatóságában

MÁV/iho   ·   2025.01.18. 13:10

Közleményben erősítette meg az eredendő államvasút, hogy az újsütetű államvasút igazgatóságának elnökévé nevezték ki Mosóczi Lászlót, a MÁV-csoport vasúti személyszállító cégének korábbi vezérigazgatóját.

Vasút Nagyvasút

Tűzön, León, villamos fűtőgépeken át

iho.hu   ·   2025.01.18. 17:30

Nagy riadalmat okozott pénteken délután a Keletiben keletkezett tűz. A Verseny utcai kocsijavító műhely területén álló VF-06-ost ugyan eloltották, de harminc javításra váró személykocsit kellett a vasutasoknak biztonságba helyezniük, és egy ideig a vonatközlekedésben is akadtak fennakadások. De mi az a VF?