Újjáéledő Kápolna utca
Egy blogban felmerült kérdésre válaszolta a BKK a következőket: „Az 1994 őszén megszüntetett 36-os villamos pályájára az esetleges jövőbeni igények miatt a villamospálya tulajdonosa és üzemeltetője, a BKV nem kért bontási engedélyt. A pálya fenntartását – a balesetveszélyes helyeket szem előtt tartva – a költségminimumra törekedve igyekezett ellátni, ezért csak kisebb javítások fordultak elő a rendszeres villamosközlekedés leállítása óta. A Kápolna utcában lévő pályaszakaszt a BKV rendkívüli helyzetekben 2003-ig használta villamosok félreállítására, fordítására. A Kápolna utca a 3-as villamosvonal felújítása során a közeljövőben újra szerepet kap majd a villamosközlekedésben. A Kőrösi Csoma Sándor úti pályafelújítás idejére a 28-as villamosok végállomása a Kápolna utcában lesz, ahol a 3-as vonal rekonstrukciója keretében beépül egy új visszafogó váltó a Martinovics tér és a Kőrösi Csoma Sándor út közötti szakaszon. Ez a szakasz szolgál majd később operatív esetekben a szerelvények félreállítására, fordítására. A Martinovics tér és a Kápolna tér közti nagykockaköves vágányzóna a Kápolna utca jövő évben esedékes felújítása keretében a Thököly úthoz hasonlóan aszfaltburkolatot kap, ezáltal megszűnik majd az út rendezetlen állapota.”
Az 1-es, 3-as villamosprojekt egyik beruházása a leromlott állapotú Kőrösi Csoma Sándor úti pálya helyreállítása lesz majd. A közbeszerzést 2013. március 29-én írták ki, a munkákat 2013 harmadik negyedévében kezdhetik. Ahogy a Tömegközlekedjünk blog kérdésére válaszolva közölte a BKK: a villamosok nem mennének el a Kápolna térig, a végállomás a Kápolna utcában, a Martinovics tér előtt kialakított visszafogásnál lenne. Egy kérdés azonban felmerül: a 95-ös autóbusz Puskás Ferenc stadion irányú megállóját a volt villamossíneken jelölték ki, méghozzá úgy, hogy a peron az egyik vágányt fedi le. Ennek elbontésával közös villamos-autóbusz tömegközlekedési sáv alakítható ki, mivel a Kápolna utca forgalmi sávjába, a régi helyére visszatenni a megállót értelmetlen lenne az újra kialakuló torlódások és a menetrend felborulásának veszélye miatt. A kialakított peront így is, úgy is el kell bontani, és vissza kell építeni a kiszedett kiágazást is.