Anonymus kisegít

iho/vasút   ·   2011.12.01. 19:00
00

Már a nyáron gond volt az orosz motorkocsik (népszerű nevükön Uzsgyik) üzemkészségével, a 81-esen mintegy nosztalgiaüzemként ismét M40-es Púpossal vontatott szerelvényekkel találkozhatott az utas. A hűvösebb idő beköszöntével lecserélték a mozdonyokat vonatfűtésre képes Csörgőkre, majd egy időre helyreállni látszott a forda. November utolsó napján azonban ismét borult a jól megszokott rend: reggel az 5839-es számú vonat Uzsgyija megadta magát, az üzemképtelen motorkocsit végül egy órával később érkezett társa vontatta be Hatvanba. Pótlására a 2175-ös Csörgő ugrott be egy Bhv kocsit vontatva.

Álarc mögé bújik, vagy a „szemét takarták el fekete téglalappal” – ki tudja, miért nincs semmilyen pályaszám a mozdony elején<br>A képre kattintva fotógalériánk nyílik<br>(Erdős Ádám felvételei)

Kapcsolódó hírek

Vasút Közút Nagyvasút Autóbuszközlekedés

Szombattól július végéig karbantartják Rákosrendezőt, jelentősen változik a közlekedés az esztergomi, a szobi és a veresegyházi vonalakon

MÁV/iho   ·   2025.06.21. 08:00

A vonatok fővárosi végállomását a Nyugati pályaudvarról külső állomásokra helyezik át: az esztergomi vonatok Angyalföldig, a szobi és a veresegyházi vonal járatai Rákospalota-Újpestig közlekednek. Pótlóbuszok helyett a sűrűbb helyközi buszjáratokat és a BKK járatait lehet majd igénybe venni.