Sörmentén mentenek meg egy gőzöst a csehek
Egy sörkülönlegesség vásárlásával a 365.024-es gőzös megmentését segíthetik az utasok.
Egy sörkülönlegesség vásárlásával a 365.024-es gőzös megmentését segíthetik az utasok.
A cseh köztársasági elnök a déli railjettel indult Bécsbe a prágai főpályaudvarról – igaz, business classon.
A Škodától villamos motorvonatokat, a Pesától pedig dízeles motorvonatokat vásárol a Cseh Vasutak. A beruházás értéke összesen 20 milliárd cseh korona.
A velimi tesztpályát is üzemeltető VUZ 2022-ben 273 millió koronás nyereséget termelt.
Nem vette át a magyar szerelvényt a német személyzet, háromszázötvenen találták magukat a cseh határállomás peronján.
A forgalomirányító hibájából egy átmenő vágányra terelték a Budapestről Prágába tartó vonatot.
Szép lassan Európa egyik meghatározó vasúti szállítmányozójává válik a cseh állami tehervasút.
A két főváros vasúti összeköttetése kiváló: reggeltől késő délutánig minden második órában közlekednek közvetlen vonatok, a menetidő hét óra. De éjszakai járatok is rendelkezésre állnak.
Halmozódnak a szükséges fejlesztések késedelmei, elmaradásai, ami dominóhatást fejt ki az egész országban.
Nem javítják meg a tavalyi balesetben súlyosan megkárosodott egységet.
A lengyel Pesától vett 847-es sorozatú motorvonatok veszik át a stafétát a Regionováktól több mellékvonalon is.
Az Európai Bizottság tíz olyan pilotprojekt támogatására bólintott rá, melyek vagy új nemzetközi vasúti összeköttetéseket hoznak létre Európában, vagy a már meglévőket fejlesztik tovább.
A kocsikat még a bautzeni vagongyárban építették 1984-ben, mint kombinált fekvőhelyes kocsi bisztró résszel. Egy nagyátalakításon már átestek.
Egy korábbi megrendelés mellé még tíz 847-es sorozatú motorvonat érkezik a Cseh Vasutakhoz. Az elsőt már Velimben tesztelik.
A Porta Moravica EC-vonatba lesz besorozva a svájci élménykocsi.