Elindultak az új dán Talgók
A DSB első új Talgo 230-as szerelvénye Koppenhága és Hamburg között vette fel a munkát.
A DSB első új Talgo 230-as szerelvénye Koppenhága és Hamburg között vette fel a munkát.
A helyreállításig hosszabb menetidőkre, kimaradó járatokra, vonatpótló buszokra kell számítani a Budapest–Győr–Hegyeshalom, a Győr–Sopron/Szombathely, a Győr–Celldömölk és a Győr–Veszprém vonalakon.
A dán közlekedésbiztonsági hatóság Trafikstyrelsen a német szövetségi vasúti hatósággal (EBA) és az Európai Vasúti Ügynökséggel (ERA) együttműködve kiadta a járművek végleges engedélyét a két ország viszonylatára.
Jelentősen megnőtt a vadászterületük a menetrendváltás óta.
A Magyar Közlönyben tették közzé a listát, mely a 2035-ig tervezett beruházásokat tartalmazza az Infrastruktúra Versenyképesség Javító program keretében. Egyszerűsített pályafelújítások, járműbeszerzések.
A 350-es sorozatú, a Hungária EC táltos vasparipájaként is szolgáló villamos mozdonyok szépen lassan nyugdíjba vonulnak. Legtovább az ETCS rendszerrel felszerelt mozdonyok maradnak szolgálatban.
Szeptember végétől naponta két vonatpáron is a legújabb szerelvények közlekednek Prága és Berlin között.
Az ÖBB szerdán hajnaltól ismét fogad egyes vonatokat a hegyeshalmi határállomáson keresztül, reggeltől elindultak a távolsági vonatok is.
A szerelvények a két végállomás között csak a belgiumi Monsnál állnak meg. Jegyek 34 eurótól.
Hogy a Telegraph szerint mely országok a legkellemesebbek, a cikkből megtudhatják.
December 10-étől ismét két vágányon járnak a vonatok az egyes fővonal Biatorbágy és Szárliget közötti szakaszán. A 29 kilométer hosszú, kétvágányú pálya felújítása a vállalt határidőre, december 9-ére elkészült.
A december 10-ével életbe lépő „kotta” több ponton változott az utasok visszajelzései, kérései alapján. Szabolcsban és Hajdúban jelentős átalakítás megy végbe, nő a miskolci IC-k menetideje.
A szolgáltatás jeles évfordulója alkalmából november 25-én, szombaton jubileumi rendezvénnyel várja az érdeklődőket a Keleti pályaudvaron a MÁV-Start.
A ŽSR a rossz pályaállapotok miatt volt kénytelen bevezetni a sebességkorlátozást.
A korszerű villamosmozdonyok október második felétől állnak szolgálatba a belföldi intercity-ken és a Bécsbe közlekedő eurocity-k élén.