Luka Koper: plusz 14 százalék konténerből
Jól teljesített a Luka Koper Csoport 2025 első felében, a kikötői vállalkozás ugyanis minden korábbi, kulcsfontosságú teljesítménymutatóját felülmúlta.
Jól teljesített a Luka Koper Csoport 2025 első felében, a kikötői vállalkozás ugyanis minden korábbi, kulcsfontosságú teljesítménymutatóját felülmúlta.
A China Railway Express (CRE) tehervonatának mindössze tizenöt nap kellett, hogy Csengtuból Isztambulba eljusson.
A tajvani zászló alatt hajózó, Evergreen Marine üzemeltetésű konténerszállító Peru fő kikötőjénél várakozott kirakodásra, amikor nagy hullámzás közepette az eset történt. A hatóságok ideiglenesen felfüggesztették a hajóforgalmat az öbölben.
A Ghibli Kft., a GYSEV Cargo és partnereik által életre hívott járat debreceni ipari ingatlanberuházásokhoz szállított berendezéseket. A tranzitidő körülbelül egy nap.
A magyar intermodális árufuvarozás történetének egyik jelentős technológiai beruházásával új korszak kezdődik a magyar konténerlogisztikában, új szintre emelve a vasúti, közúti és vízi logisztikai műveletek hatékonyságát.
A projekt célja, hogy növeljék a vonatkezelési kapacitást, valamint hogy alkalmassá tegyék a terminál infrastruktúráját a tervezett portáldarus üzemeléshez.
A kombinált árufuvarozás kötöttpályás elemét kiszolgáló kocsikat a WH Davis szállítja le, legkésőbb 2035-ig.
A mokány vontató Norvégiából indult menteni a Bermuda közelében hányódó, a gépházában történt robbanás miatt haladásképtelen Maersk Sanát.
Ezzel a címmel adott hírt a nemzetközi szaksajtó a kezdeményezésről. Ez így, ebben a formában azonban nem teljesen felel meg a valóságnak: a konténerek Indiából előbb hajón Iránba utaznak, és csak onnan tovább vonattal Asztanába.
A tehervonatok egy tavaly nyári megállapodást követően vághatnak útnak.
Két teherhajó szállította a bázisra az utánpótlást, visszaútban pedig a szemetet vitték el.
A forradalmi elképzelés szerint elektromos uszályok hada szolgálna ki egy-egy, a tengereket és óceánokat állandóan szelő atommeghajtású szállítóhajót.
A több mint négymilliárd dollár értékű beruházás a társaság úgynevezett „zöld” finanszírozási programja keretében valósul meg.
A transzkontinentális útvonalat használó vasúti fuvarok továbbra is elsősorban Oroszországon keresztül haladnak. Az EU által az oroszokra kiszabott szankciók, majd a Kreml által bevezetett ellenszankciók viszont további akadályokat emelnek az ellátási láncok előtt.
Huszonhárom létesítménnyel segítenék elő az árufuvarozást ország észak–déli irányú folyosóján.