Tizennyolc új európai fuvart tervez indítani az UZ
Az ukrán nemzeti vasút ezen felül országszerte helyre akar állítani multimodális konténerterminálokat és újakat is létre fog hozni.
Az ukrán nemzeti vasút ezen felül országszerte helyre akar állítani multimodális konténerterminálokat és újakat is létre fog hozni.
Bécs–Milánó helyett Bécs–Verona, új Burghausen–Trieszt vonatok indulnak, a Budapest–Neuss tengelyen pedig növelik a gyakoriságot.
Verona és Göttingen, valamint Padova és Hannover között új szállítási lehetőség, a Verona–Wuppertal útvonalon pedig növelik a vonatok számát.
Hatalmasat esett Moller-Maersk dániai szállítmányozási és logisztikai óriásvállalat nyeresége 2023-ban, a bevétele is harmadával csökkent.
Mindeközben a Luka Koper forgalmi rekorddal zárta 2023-at, a minap pedig új kamionterminált adtak a kikötőben.
A nemzetközi szállítmányozó új, speciális tengeri gyűjtőkonténeres szolgáltatást vezet be a Kínából Európába tartó veszélyes árukhoz.
Az egyik legnagyobb olasz intermodális fuvarozó a Codognotto Group logisztikai vállalattal együttműködve szállít az olaszországi Piacenza és a lengyelországi Gliwice között.
Az Ázsia és Kína között az Új Selyemúton közlekedő tehervonatok legfőbb európai határátlépő pontjának számító átkelőjén 2023 első félévében a tavalyihoz képest mindkét irányban jelentősen csökkent a tranzit áruforgalom.
A görög vasúthálózatot szeptember elején sújtó áradások lényegesen megnehezítik a görögországi kikötő elérését, a kínai logisztikai vállalatnak ezért alternatívát kellett keresnie.
A Gotthárd-bázisalagút és a Brenner-útvonal részleges lezárása okán jelentősen csökkent a nemzetközi szállítási tengely kapacitása, a vállalat ezért új TransFER-szolgáltatást tesz elérhetővé.
Az oroszországi helyzet megterheli a kínai vasúti árufuvarozókat: a közelmúltban tapasztalható monopólium ellenére az áruforgalom visszaesést mutat. Merre menjenek a kínai vonatok?
A hamburgi kikötőt kezelő logisztikai vállalatnál a bevétel 6,7 százalékkal, a konténerforgalom pedig 14,6 százalékkal esett vissza.
A Firenzétől északnyugatra fekvő Prato és Bologna közötti pályát annak érdekében fejlesztik, hogy az azon található alagutak alkalmassá váljanak a félpótkocsik és a 2896 milliméter magas, úgynevezett High Cube konténerek szállítására.
Az energiahordozók fellendülő kereskedelme után a két ország közötti konténerforgalom is növekedszik. Mivel az orosz hajózási társaságok egy része nyugati szankciókkal néz szembe, az indiai piac új növekedési lehetőséget kínál, márpedig Delhinek nincsenek fenntartásai...