Pazar nagygépek érkeztek Jászkisérre: vágánystabilizátort, vágányszabályozót és ágyazatrostálót kapott a MÁV FKG
A tavaly megrendelt négy nagyvasúti munkagépből hármat szállítottak most le.
A tavaly megrendelt négy nagyvasúti munkagépből hármat szállítottak most le.
Már a nagygépek is megkezdték az ágyazatrostálási munkálatokat Vecsés–Üllő–Monor szakasz felújításán.
Kezdődik az építkezés az évente közel 11 millió embert fogadó, 137 éves Keleti pályaudvaron.
Tavaly a Nyugati pályaudvar és Városliget elágazás közötti szakasz átépítésével kezdődött a vonal felújítása, ami idén április 6-ától a Vecsés–Üllő–Monor szakaszon folytatódik, és több fázisban, tervezetten ősz végéig tart.
A Nyugati pályaudvartól Városliget elágázasig tartó bevezető vágányszakasz felújítása augusztus 30-án befejeződik.
Az ütemezésnek megfelelően haladnak a munkálatok az 5,6 kilométeres szakaszon.
Közbeszerzési eljárást követően kötött szerződést a MÁV FKG vasútépítő karbantartó nagygépek gyártására. Az új gépekkel pályakarbantartási- és felújítási munkákat végezhet „házon belül” a MÁV, jelentős költségeket takarítva meg ezzel.
A Tiszai pályaudvar második és harmadik vágányai közötti peronját teszik rendbe.
Olaszliszka-Tolcsva és Sárospatak között építik át a pályát decemberig. Igen, addig. Fél év alatt. Mert sok arrafelé a tennivaló.
Öt napig a Dunaújváros–Rétszilas vonalon kerültek a főváros és Pécs között közlekedő intercityk.
A MÁV FKG Kft. Budapest Kőér utcai telephelyén működő Híd-Globál Kft. márciusban a Magyar Vasúttörténeti Parkba költözik. Az áttelepítésben az M61 006-os segédkezett.