Salzburg és Augsburg között indít új fuvarokat az RCG
Az új, fix menetrend alapján üzemelő TransFer-útvonal Ausztriát és Németország déli részét köti össze, ezzel kapcsolatot teremt a teljes közép- és délkelet-európai térséggel is.
Az új, fix menetrend alapján üzemelő TransFer-útvonal Ausztriát és Németország déli részét köti össze, ezzel kapcsolatot teremt a teljes közép- és délkelet-európai térséggel is.
A szerbiai Kruševactól a budapesti BILK-en át Duisburgba és vissza is szállít már a logisztikai vállalat, közvetlenül összekötve a Nyugat-Balkánt Nyugat- és Közép-Európa gazdasági központjaival.
A szállítmányok nagy részét a közúti fuvarozás helyett már egy éve fenntarthatóan, vasúton viszik el.
Az új szolgáltatással a logisztikai vállalat olyan személyre szabott megoldásokat kínál az ügyfeleknek, melyek az egyéni igényekhez igazodnak, a lehető legjobb rendelési rugalmasság mellett.
Évente négyszáz tonna szén-dioxid kibocsátását előzik meg; a középpontban a kommunális hulladék termikus újrahasznosítása áll.
A lépésnek köszönhetően az ügyfeleknek lehetőségük nyílik arra, hogy szállítmányaikat áthelyezzék az alacsonyabb karbonkibocsátású vasútra vagy olyan multimodális szállítási láncokra, melyeknél a hosszú távú szállítás vasúton zajlik.
A két vállalat együttműködése során először valósult meg a multimodális közlekedés zökkenőmentes integrálása az Európában páratlan innovációnak számító platformba.
Folytatja nemzetközivé válását az osztrák szállítmányozási vállalat: a Captrain Netherlands megszerzésével további potenciált hoz a vasúti árufuvarozásba.
Európa vezető vasúti logisztikai vállalata a Balkán egyik vezető logisztikai cégével, a szerb Transferával írt alá együttműködési megállapodást egy közös vállalat létrehozásáról Belgrádban.
A Rail Cargo Terminal - BILK-en találkoztak a cégvezetők.
Bécs–Milánó helyett Bécs–Verona, új Burghausen–Trieszt vonatok indulnak, a Budapest–Neuss tengelyen pedig növelik a gyakoriságot.
Kürtösről Rodostóba (Tekirdag) hetente irányonként öt, Münchenből Kürtösre pedig egy szerelvény közlekedik. A Genk–Kürtös útvonalon heti háromról ötre nő a fuvarok száma, és egy új kísérleti projekt keretében nem daruzható félpótkocsikat is szállítani fognak.
Verona és Göttingen, valamint Padova és Hannover között új szállítási lehetőség, a Verona–Wuppertal útvonalon pedig növelik a vonatok számát.
A piacvezető logisztikai vállalat ismét megszerezte a B minősítést az úgynevezett szén-dioxid-közzétételi projektben (CDP).
Hétszáz méter hosszúra bővíti ki az ausztriai központú vasúti fuvarozó a létesítmény négy rakodóvágányát, így hosszabb egységvonatokat is ki tudnak majd szolgálni.