Citadisok Etoile-nak

iho   ·   2014.02.28. 17:30

Miután a villamos Aubagne karbantartó bázisára érkezik, megkezdődnek a próbafutások és a tesztek, amelyek várható befejezési határideje 2014 júliusa. Amennyiben a tartampróba sikeresen zárul, szeptembertől megkezdődhet az utasforgalmi üzem.

Az első Citadis Compact </br> (Fotó: Alstom)

Aubagne villamosüzeme az első, amely a Citadis Compact villamosok innovációs megoldásaiban részesült. A villamos külső és belső kialakításának tervezője a nemzetközileg is elismert Hervé Di Rosa. Elmondása szerint egy olyan villamost szeretett volna létrehozni, amely vidám, színes, élhető. Olyan villamost, amelyen öröm utazni. A Citadis Compact típus a közepes méretű villamosüzemeknek, illetve a mérsékelten forgalmas szárnyvonalakra fejlesztették.

A most készült szerelvényeket az Alstom hat, különböző bázisán szerelték össze. Jelenleg a világ negyvenhárom városában, több, mint 1500 Alstom Citadis villamos rója a síneket, és minden szerelvény hozzásegít a típus további sikeréhez, mivel az Alstom felhasználja az eddigi tapasztalatokat és visszajelzéseket a jövőbeni megrendelésekhez.

* * *

Indóház Online - Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!

Kapcsolódó hírek

Nagyvasút Vasút

Ha százötven vagy ötven éve képesek voltunk vasúti járműveket gyártani, akkor most is képesek vagyunk

Tevan Imre   ·   2024.09.18. 08:30

Az iparpolitikai támogatást is maga mögött érezve a Magyar Vagon célja a cégcsoport konszolidációja, majd a meglévő tudásra építve, akár nemzetközi együttműködések segítségével a képességek folyamatos fejlesztése, hogy az értékteremtési folyamat végén hajtással is fölszerelt vasúti járműveket állítsanak elő saját termékként.