Újabb hidrogénüzemű motorvonatot tesztel Velimben az Alstom
A hibrid Regiolis H2 már a harmadik hidrogénes motorvonat-változat, amit kipróbálnak a franciák a népszerű cseh próbapályán. A cél a típusengedély megszerzése.
A hibrid Regiolis H2 már a harmadik hidrogénes motorvonat-változat, amit kipróbálnak a franciák a népszerű cseh próbapályán. A cél a típusengedély megszerzése.
Hitachi, Stadler, Siemens, Alstom – már a személyvonati központi vonó- és ütközőkészülék vonatkozásában is ott találjuk a legnagyobb gyártókat a Knorr-Bremse megrendelői között. 2019 óta folyik az az átfogó innovációs projekt, amely a személy- és tehervonati csatlakozók tekintetében is komoly mérföldkőhöz érkezett az elmúlt években.
Az elmúlt hétvégén zajlott a modern vasút kétszáz évét ünneplő, The Greatest Gathering elnevezésű rendezvény az Alstom derby-i üzemében, több mint száz kiállított járművel és több tízezer látogatóval.
A gépeket nemcsak használni fogják a románok: karbantartási szerződést is kötöttek a gyártóval.
A belga nemzeti vasúttársaság akár hatszáz AM30-as villamos motorvonatot vásárolhat a baszk gyártótól, 3 milliárd 400 millió euró összértékben.
A Project Proxima Velvet márkanéven, 2028-ban indítja szolgáltatását, a cég független, nagysebességű (vonatokat üzemeltető) vasúttársaságként pozícionálja magát.
Az „Egy hihetetlen rajongótábor: a Thomas, a gőzmozdony hatása” című dokumentumfilmet a nyáron mutatják be Derbyben, a világ legnagyobb történelmi és modern vasútijármű-kiállításán, a The Greatest Gatheringen.
Az India 11. legnagyobb urbanizációs körzetét feltárni szándékozó hálózat I. folyosója öt új állomással gazdagodott. Az új járművek és a biztosítóberendezések szállítója az Alstom.
A bolgárok harmincöt hatrészes, interregionális kivitelű Coradia Stream villamos szerelvényt vásárolnak.
Sikeres volt a tartampróba, a 490 010-es immár flottaszínekben pendlizik a pécsi intercityken. Tizennégy társa követheti.
A nemzeti vasút árufuvarozási részlege, az SŽ Tovorni Promet harminc többáramnemű villamos mozdonyt vásárol az Alstomtól. Magyarországra is bejárnak majd velük.
A svéd nemzeti vasúttársaság újabb két évre bízta meg a francia vállalatot a feladattal.
A franciák harmincöt Coradia villamos szerelvényt szállíthatnak, 445 millió euró értékben. A Škoda egy másik üzlettel vigasztalódhat.
A marokkói nemzeti vasút nagysebességű, intercity- és elővárosi szerelvényeket is vásárol, összesen százhatvannyolcat, körülbelül 540 milliárd forint összértékben.
Egy hét csúszással ugyan, de új bérgépet állított menetrend szerinti forgalomba a vasúttársaság.