Új EMU-k a barcelonai, repülőtéri vonalra
Az Alstom Coradia Streameket jelenleg tesztelik, és jövőre szállíthatnak utasokat.
Az Alstom Coradia Streameket jelenleg tesztelik, és jövőre szállíthatnak utasokat.
Hat hónap múlva már érkeznek a balkáni ország vasútjára az Alstom és a Škoda első villamos motorvonatai. Megfelelő járműjavítók híján azonban karbantartásuk egyelőre nincs megoldva.
A francia–brit–belga vasúti vállalkozás harminc kétszintes, a saját keresztségben Celestia elnevezést szerző, nagysebességű motorvonatot vásárol az Alstomtól.
Motorvonat- és mozdonybeszerzések, köztük hidrogénhajtású vonatok is; az országban eddig példa nélküli beruházási programot hirdetett meg az ARF.
Spanyolországban is bemutatkozott az útfelületbe integrált alsóvezetékes rendszer.
Egy óra 25 perc menettartam, 116 kilométer per óra átlagsebesség.
Bemutatták ugyanis az új, 200 km/óra engedélyezett legnagyobb sebességű Coradia Stream regionális motorvonatot.
A dán nemzeti vasút százötven ötkocsis, kétszázas tempóra képes villamos motorvonatot vásárol az Alstomtól, a szerelvényekkel teljesen átformálják az intercity- és regionális flottát.
A német regionális vasúttársaság emeletes vonatainak szállítása csaknem két éve halasztódik. Az elsőt végre már Alsó-Szászországban tesztelik.
A lengyel nemzeti vasúttársaság távolsági közlekedésért felelős ága negyvenkét kétszintes, kétszázas tempóra képes villamos motorvonatot szerez be a francia gyártótól.
A fejlesztésnek köszönhetően a cseh magánvasút visszaadhatta az ausztriai közlekedéshez bérbe vett Vectronokat is.
A huszonhat szerelvényhez most nyolcévnyi karbantartást és alkatrészellátást is megrendelt a brit vasúttársaság.
A szerelvények a keleti parti nagysebességű vonalon, a Washington DC-t Philadelphián és New Yorkon át Bostonnal összekötő Northeast Corridoron emelik az amerikai nemzeti vasúttársaság prémiumszolgáltatásának színvonalát.
A hibrid Regiolis H2 már a harmadik hidrogénes motorvonat-változat, amit kipróbálnak a franciák a népszerű cseh próbapályán. A cél a típusengedély megszerzése.
Hitachi, Stadler, Siemens, Alstom – már a személyvonati központi vonó- és ütközőkészülék vonatkozásában is ott találjuk a legnagyobb gyártókat a Knorr-Bremse megrendelői között. 2019 óta folyik az az átfogó innovációs projekt, amely a személy- és tehervonati csatlakozók tekintetében is komoly mérföldkőhöz érkezett az elmúlt években.