Desiro-döglés Kőbánya alsónál
12.13: A 118-as Flirt és a két Desiro végre elindult Kőbánya-Kispestre. A motorvonatok kapcsolószerkezete kompatibilis, így hamar megvolt a kapcsolódás. Volt már példa arra, hogy Flirtöt és Desirót összekapcsoltak: 2013-ban a kelenföldi feszültségmentesítések előtt kipróbálták, működik-e. Működött, de akkor fordított volt a felállás: a Desirónak kellett áthúznia a Flirtöket a feszmentes szakaszon.
Ápdét délben: A segélygép a 118-as Flirt!
A szerelvény már a kezdetektől nem érezte az erőt: folyamatosan szedte a perceket, Zuglón is várt egy keveset, majd Kőbánya alsón is leparkolt fél órára, aztán onnan elindulva nem sokkal megunta a munkát. A vonat jelenleg több mint egy órája áll a legfontosabb elővárosi pályaszakaszon, tönkrevágva a fél elővárosi forgalmat. Kollégánk szerint a vasúttársaságot nem nagyon zavarja a probléma, se segélygép, vagy akár csak autóval érkező szakik. Mindössze a vezér és a jegyvizsgáló próbálkozik az újraélesztéssel, mobillal tartjak valakivel a kapcsolatot. Ez a MÁV nem az a MÁV... Vagyis hát de, pont az.
Korábban írtuk:
Fotóriporter kollégánk jelenti: "Megrohadt a lajosi dupla Desiro, Kőteher és Köki közt egyvágányozás. Vicces lesz, ha a következő lajosi megelőzi."
A Nyugatiból Lajosmizsére tartó 2914-es személyvonat az érintett.
* * *
Indóház Online – Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!