Évfordulós selejtmenet

iho/vasút   ·   2012.06.20. 20:00
00

Egy évvel a halálmenet összeállítása előtt vonták ki ugyanis a közkedvelt mellékvonali motorvonatokat véglegesen a forgalomból. Ami maradt: a Magyar Vasúttörténeti Park régi színterv szerint visszafestett szerelvénye, valamint Szentesen az MDmot 3003 – ez utóbbit az idei Vasutasnapra készülnek felújítani. A 2012. június 16-án a szolnoki állomásra kihúzott négy motorkocsihoz később csatoltak egy ötödiket is, így összeállt a szomorú szerelvény: MDmot 3002, 3005, 3018, 3022 és 3034. Indulásuk időpontja egyelőre még ismeretlen.

A szomorú menet első négy szereplője – kisvártatva az ötödik is csatlakozott<br>A képre kattintva fotógaléria nyílik<br>(Szikes Márton felvételei)

Kapcsolódó hírek

Ellátási lánc Közlekedésfejlesztés Vasút Kutatás-fejlesztés Közlekedéstervezés Nagyvasút

Stratégiai szövetség a jövő mérnökeiért: szorosabbra fűzi az együttműködést a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem és a V-Híd Csoport

iho   ·   2025.01.10. 12:00

Cél, hogy az Építőmérnöki Kar hallgatói gyakorlati és versenyképes tudást szerezzenek, a már szakmában dolgozók pedig folyamatos képzést kapjanak. Az oktatási programok és a kooperatív képzések mellett a felek kutatás-fejlesztési területen is aktívan együttműködnek.

Vasút Nagyvasút

Schengen csúszva a magyar–román vasúti határon

Tevan Imre   ·   2025.01.10. 09:00

Tényleg megint mindenki hülye a magyar vasút körül? Ezért várják ki továbbra is a vonatok Magyarország és Románia között azt az időt, ameddig tavalyig a határellenőrzés tartott? Annak ellenére, hogy január 1-jétől már nincs ellenőrzés. A körülmények ismeretében a válaszunk: nem. Hosszabb folyamatról van szó, a menetidő talán az év közepétől csökkenhet.