Garancia hat pontban

iho/vasút   ·   2012.03.28. 10:24

Március 31-én hatpontos garanciát vállal az SNCF és intercity és TGV vonatok utasai számára – írja az IRJ. Tartalmi szempontból a Francia Nemzeti Ügyfélszövetség ajánlásait követték a hat pont összeállításakor.

A szolgáltatási színvonalra tett vállalások: utastájékoztatás; anyagi kárpótlás vagy pótló járat biztosítása és személyes segítségnyújtás lemondott vonat esetén; helybiztosítás nélküli ülőhelyek fenntartása akkor is, ha a vonatra már elfogytak a helyjegyek; anyagi kárpótlás a késés mértékétől függően; gyors ügyintézés.

Közleményük szerint a SNCF lesz az első vasút, amely írásba adja szolgáltatásainak minőségi paramétereit és a kompenzáció mértékét, amennyiben nem sikerül teljesíteni a vállalásokat. Azonban kétségbe vonható az elsőség, mivel a hat pont többsége más európai vasúttársaságoknál is érvényes.

Kapcsolódó hírek

02_bme-vhid
Ellátási lánc Közlekedésfejlesztés Vasút Kutatás-fejlesztés Közlekedéstervezés Nagyvasút

Stratégiai szövetség a jövő mérnökeiért: szorosabbra fűzi az együttműködést a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem és a V-Híd Csoport

iho   ·   2025.01.10. 12:00

Cél, hogy az Építőmérnöki Kar hallgatói gyakorlati és versenyképes tudást szerezzenek, a már szakmában dolgozók pedig folyamatos képzést kapjanak. Az oktatási programok és a kooperatív képzések mellett a felek kutatás-fejlesztési területen is aktívan együttműködnek.

00_nyirabrany_schengeni_kereszt
Vasút Nagyvasút

Schengen csúszva a magyar–román vasúti határon

Tevan Imre   ·   2025.01.10. 09:00

Tényleg megint mindenki hülye a magyar vasút körül? Ezért várják ki továbbra is a vonatok Magyarország és Románia között azt az időt, ameddig tavalyig a határellenőrzés tartott? Annak ellenére, hogy január 1-jétől már nincs ellenőrzés. A körülmények ismeretében a válaszunk: nem. Hosszabb folyamatról van szó, a menetidő talán az év közepétől csökkenhet.