Jelentés a hótörőmenet fedélzetéről

iho/vasút   ·   2012.02.08. 20:00
400

Az utóbbi napok zimankója, havazásai miatt hétfőn több helyen bevetették a készenlétben álló hóekés mozdonyokat. A hó, a nem szűnő hideg és a szél együttese néhol jókora hósáncokat emelt a vasútvonalakon, ezért főleg a Dunántúlon útnak indították a hótörő meneteket. Legtöbbször hagyományos Szergejre és mindkét vezetőállása előtt hóekére kell gondolnunk, a kisebb tengelyterhelésű mellékvonalakra azonban remot Dácsia ment. Fehérvár környékén bevetették a 165-ös Szergejt, Barcs felé a 116-os takarított, a Záhony–Mátészalka vonalra pedig a 272-es classicot küldték. Képgalériánkban a Dombóvár–Bátaszék vonalon végigdübörgő 235-ös Szergej fedélzetéről tekinthetik meg képeinket. Az 50-es vonal után a Szergej Sárbogárd felé fordult, és a 46-os vonalon is megszüntette az esetleges akadályokat.

Indulásra kész Dombóváron a 235-ös Szergej<br>A képre kattintva galéria nyílik<br>(fotók: Arnold László)

Kapcsolódó hírek

Vasút Ellátási lánc Nagyvasút Szállítmányozás

Eldőlt: megépülhet a zalaszentiváni deltavágány

iho/vasút   ·   2025.12.12. 12:00

A Swietelsky, a V-Híd és az R-Kord partnersége csaknem 12 milliárd forintot kér a kivitelezésért, aminek cirka felét a GYSEV fizeti uniós támogatásból, másik felét pedig az állami büdzsé állja. A fejlesztéssel a Metrans tervezett konténerterminálja is megvalósulhat, és értelmet nyerhet a Zalaegerszeg és Zalaszentiván közötti fantomkörforgalom.