Mi is kipróbáltuk

Bohus Dávid   ·   2019.01.20. 18:45
kiskep20092019

Egyre gyakrabban találkozhattunk az internetes portálokon, közösségi oldalakon azzal a 10 Year Challenge jelenséggel, ahol egy képen jelenítik meg – leginkább híres emberek  – hogy néztek ki tíz évvel ezelőtt és hogy napjainkban. Ez a 2009–2019 jelenség elég meggyőző volt ahhoz, hogy az archívumban kutatva feltáruljon, a tíz évvel ezelőtt készült fényképek és a napjaink aktuális autóbuszos állományról készült fotók között milyen változás fedezhetők fel. Az elmúlt egy évtized legnagyobb szervezeti változása a volánok megszűnését jelentette. A megyei buszos társaságokat regionális közlekedési központokba szervezték át, egyedül a Volánbusz maradt meg önálló gazdasági társaságként. Az autóbuszállomány változása sok meglepetést nem takar: egyre kevesebb Ikarus, helyettük egyre több Credo.

Amiről manapság rengeteget beszélnek: január elsejétől szolgáltatóváltás történt Veszprém városi járatain. A még sárgán közlekedő 260-as Ikarus különösen kuriózum, helyettük ma bíborlila típusarzenál szállít utasokat (a képre kattintva galéria nyílik a szerző képeiből)

* *

Indóház Online – Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!

Kapcsolódó hírek

Vasút Közút Nagyvasút Autóbuszközlekedés

Szombattól július végéig karbantartják Rákosrendezőt, jelentősen változik a közlekedés az esztergomi, a szobi és a veresegyházi vonalakon

MÁV/iho   ·   2025.06.21. 08:00

A vonatok fővárosi végállomását a Nyugati pályaudvarról külső állomásokra helyezik át: az esztergomi vonatok Angyalföldig, a szobi és a veresegyházi vonal járatai Rákospalota-Újpestig közlekednek. Pótlóbuszok helyett a sűrűbb helyközi buszjáratokat és a BKK járatait lehet majd igénybe venni.