Új csomópont az M0-áson

MTI/iho   ·   2017.06.08. 17:42

A Magyar Közút csütörtökön az MTI-nek adott tájékoztatása alapján az új forgalmi rend szerint a közlekedőknek először a tervezett útirányuknak megfelelő belépési sávba kell besorolniuk, ennek kiválasztását sematikus ábrákkal kiegészített útirányjelző táblák segítik. A körforgalomba csak a belépést szabályozó forgalomirányító jelzőlámpák zöld jelzése esetén lehet belépni. A jelzőlámparendszer nem fix programokkal, hanem forgalomfüggő üzemmódban működik. A körpályán belül iránytévesztés, -váltás nem lehetséges, mivel az egyes forgalmi sávok közé gömbsüvegsort építettek be. A választott forgalmi sáv a körpályából kivezeti az autóst a választott irányba. Az új forgalmi rend bevezetése után két hétig a forgalom kisebb zavarásával járó munkavégzés még előfordulhat a csomópontban.

* * *

Indóház Online – Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!

Kapcsolódó hírek

Közlekedésfejlesztés Közlekedéstervezés Mobilitás

Vitézy Dávid: A Podmaniczky Mozgalom Budapest fejlődéséért szeretne tenni

MTI/iho   ·   2024.11.18. 08:20

A Podmaniczky Mozgalom Budapest fejlődésért kíván munkálkodni, bárki csatlakozhat hozzá, aki tenni szeretne azért, hogy a fővárost „kirángassák abból a gödörből”, ahova az elmúlt évek pártpolitikai csatái juttatták – mondta Vitézy Dávid, a mozgalom vezetője Budapesten, a szervezet zászlóbontásán.

Vasút Közlekedésfejlesztés Nagyvasút Közlekedéstervezés

Knorr-Bremse Virtuális Tervező Laboratórium tíz éve az oktatás és kutatás szolgálatában

iho   ·   2024.11.09. 08:35

Egytizedére redukált tömegű fékpanel-alaplap, additív technológiával előállított prototípusok sora, hétszázhetven MSc hallgató és tizenöt doktorandusz: ezek beszélnek a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetemen működő virtuális tervező labor és a Knorr-Bremse Budapest együttműködésének első tíz évéről.