A csehek már az 5G/FRMCS felé kacsintgatnak
Úgy tűnik, a GSM-R technológia már nem jelenti a csúcstechnológiát.
Úgy tűnik, a GSM-R technológia már nem jelenti a csúcstechnológiát.
A logisztikai vállalat erős piaci szereplő Törökországban a szállítmányozás területén, ezért természetesen idén is részt vesz az isztambuli Logitrans szakmai vásáron.
A nyertes szolgáltató tizenöt évre kap közszolgáltatási szerződést a vonalra.
Elindul a Budapest–Brno fuvar, a magyar főváros és a törökországi Köseköy között pedig sűrítenek.
A cseh magánvasútnak már több mint kétszáz vasúti kocsija van a távolsági járatok kiszolgálására.
Alaposan a magyar és az osztrák államvasút árai alá ígér a cseh magánvasút július legvégén induló Budapest–Bécs járatával. A sárga vonatok naponta kétszer mennek majd Ausztriába, onnan pedig tovább Brno és Prága felé.
A csehek különvonattal tesztelték le a kétszázas tempót Brno és Břeclav között.
Az észak-csehországi régióban a zöld szín dominál majd a Regiojet személyvonatain. Azt is tudjuk, milyen kocsik lesznek a Brno–Bohumín járatokon.
Döcögve megy a járművezetők toborzása a városokban, a toborzási hozzájárulás sem segít.
A terveket a magyar résztvevőkből álló NSV Varsó Konzorcium készítheti el két év alatt.
A százötvenhárom méter hosszú és huszonkét méter széles csarnokban két vágányon javítják majd a vasúti járműveket Brünnben.
Eldőlt: ezeken a vasútvonalakon lesz magánvasút a közszolgáltató Csehországban. Az állam spórol, de vajon az utas is jól jár-e?
A Cseh Vasutak Dél-Morvaországban próbálják ki a hibrid RegioPantert, a gyártó már dolgozik az átalakításon.