Hol a legjobb vonatozni Európában? És hol a legkevésbé kellemes? Harmadik rész
Hogy a Telegraph szerint mely országok a legkellemesebbek, a cikkből megtudhatják.
Hogy a Telegraph szerint mely országok a legkellemesebbek, a cikkből megtudhatják.
Magánbefektető lehel életet a 498.0 sorozatú, 022 pályaszámú Albatroszba. Cserébe harminc évig lízingelheti a gőzöst.
Az eddigi legnagyobb kölcsönt kapja az Európai Beruházási Banktól (EIB) a cseh pénzügyminisztérium.
Folyamatosan válik meg a Cseh Vasutak 810-es sorozatú járműveitől. Az eladósorba került mellékvonali motorvonatok többsége jó kondíciónak örvend, nem véletlen, hogy a MÁV-Start is puhatolózik esetleges megvételükről.
A két főváros vasúti összeköttetése kiváló: reggeltől késő délutánig minden második órában közlekednek közvetlen vonatok, a menetidő hét óra. De éjszakai járatok is rendelkezésre állnak.
Az Európai Bizottság tíz olyan pilotprojekt támogatására bólintott rá, melyek vagy új nemzetközi vasúti összeköttetéseket hoznak létre Európában, vagy a már meglévőket fejlesztik tovább.
A Metropolitanok júliustól már eredeti útvonalon járnak, újra megállnak Pardubicén.
A szlovákok felfüggesztették az Ukrajnába átjáró nemzetközi vonatokat, hamarosan a magyar–ukrán határon is leállhat a forgalom. A csehek evakuációs szerelvényeket küldenek.
A cseh nemzeti vasúttársaság tizennégy 742-es sorozatú Kocúrt modernizáltat a CZ Lokóval.
A bajorországi vasúti hatóság (BEG) a DB Regiót és az Allegra Deutschlandot jelölte ki az átstrukturált Expressverkehr Ostbayern szolgáltatáshoz.
A nyertes szolgáltató tizenöt évre kap közszolgáltatási szerződést a vonalra.
Tizenkét villamos motorvonatot csaknem négymilliárd forintért alakítanak át kétáramneműre.
A világjárvány miatti veszteség drasztikus lépésre kényszeríti a cseh állami vasúttársaságot.
A keletnémet származású szűk lábtérű kocsik végre tágasabbak lesznek. Első körben tizenhat kocsit újíttat fel a Cseh Vasutak.
Az utóbbi időben megszaporodott rendkívüli helyzetekre és balesetekre való tekintettel a vasúttörvény módosítását tervezik. Az ismételten hibázó mozdonyvezetőtől megvonhatják majd az engedélyt.