Új vasúti fuvarokat indít Üzbegisztánba Kína és India
Az új áruszállítási szolgáltatások átformálhatják az ázsiai logisztikát.
Az új áruszállítási szolgáltatások átformálhatják az ázsiai logisztikát.
A Mapna Group által előállított MAP30 típusú vontatójármű és annak dízelerőforrása is az ázsiai országban készült, mely fontos lépés a külföldi cégektől való műszaki függőség csökkentése felé.
Körülbelül harminchat milliárd eurót fordítanának a szállítási folyosó transzkaszpi vonalainak fejlesztésébe.
A vasúti pálya negyven, az autópálya pedig hetven százalékos készültségnél jár.
A tervek szerint két éven belül megépül a Záhedánig vezető pálya, bekapcsolva a kikötőt az ország vasúthálózatába. Az első szakaszt hamarosan készre is jelentik.
Az úgynevezett Nemzetközi Észak–Dél Szállítási Folyosó (INSTC) idén újabb csúcsot ért el a tranzitáruk szempontjából. A szállítmányok nagy része teherautón szeli át Iránt, a vasút viszont a hiányzó összeköttetések miatt csak elenyésző mennyiséget kezel.
Ukrajnai licensz, de elég alapos átdolgozás. Más a szárny, a farokrész, és persze a lényeg: az új, de meredek rámpa.
Irán tárgyalásokat folytat Georgiával (Grúzia), Örményországgal, Azerbajdzsánnal, Bulgáriával és Görögországgal egy új multimodális korridor létrehozásáról. Egyelőre azonban több a nehezítő körülmény, mint a várható előny.
A szerelvényen utazó konténerek Helsinkiből tartanak a Mumbai közelében található Nhava Sheva konténerkikötőbe.
Teherán elismeri, hogy rakétákat lőttek a gépre, de mintha megkérdőjelezné, hogy tényleg amiatt zuhant-e le.
Földön, vízen, levegőben: összefoglaló január 6-ától 12-éig.
Haszan Róháni iráni elnök „Az Iszlám Köztársaság mélységesen sajnálja ezt a katasztrofális és megbocsáthatatlan hibát.”