A magyarok többsége még nem kér az e-autózásból
A magyar autósok többsége továbbra is bizalmatlan az elektromos autózással szemben, elsősorban az ár és a hatótáv tartja vissza a villanyautók vásárlóit.
A magyar autósok többsége továbbra is bizalmatlan az elektromos autózással szemben, elsősorban az ár és a hatótáv tartja vissza a villanyautók vásárlóit.
A Greenpeace friss jelentése alapján a legtöbb nemzetközi útvonalon jóval kevesebbe kerülnek a piacot domináló fapados légijáratok, míg a vasút sokkal drágább. Az árak terén jelentkező jelentős különbség akadályozza az európai klímacélok teljesítését.
Egy, a Budapesti Corvinus Egyetem bevonásával készült, friss nemzetközi kutatás szerint a modern digitális technológiák használata rövidebb távon nem növeli a vállalatok nyereségességét, de hatékonyabbá teszi az eszközök felhasználását a világ autóiparában.
A környezetbarát iparág továbbra is csak mellékszereplő az ibériai ország ellátási láncában és logisztikájában. Némi reménysugár mégis látszik a fejlődéssel kapcsolatban.
Továbbra is hozzák a korábbi eredményeiket a hazai cégek.
A Bounce csomagmegőrző vállalat a Google értékelések alapján minősített húsz európai metrót, és meglepő eredményekre jutott. A híres londoni nincs a legjobb öt között, a budapestinek pedig egyenesen az utolsó hely jutott. Vannak azért fenntartásaink.
Vezetés közben rádiót vagy saját lejátszási listát hallgatunk. A többség pozitívan viszonyul a vezetéstámogató rendszerekhez, és évente legalább egyszer elvisszük szervizbe a járművet.
Az amerikai Szövetségi Közlekedési Hatóság három jelentést adott ki hétezer-ötszáz lábnál – vagyis 2286 méternél – hosszabb szerelvényekről, azok biztonságát és teljesítményét elemezve.
Az ágazatban Olaszországban végzett legfrissebb kutatások szerint az utazók jobban odafigyelnek a környezeti kérdésekre.