Talgo VI-os szetteket bérel anyacégétől a cseh Leo Express
A Renfe jó állapotban lévő billenőszekrényes ingaszerelvényei forgalomba állításuk előtt Velímben futják próbaköreiket.
A Renfe jó állapotban lévő billenőszekrényes ingaszerelvényei forgalomba állításuk előtt Velímben futják próbaköreiket.
A három kilovoltos egyenáram mellett a huszonöt kilovoltos váltakozó áramról is üzemelhetnek majd a Stadler-szerelvények, ehhez viszont még át kell alakítani a cseh és szlovák vasúthálózat egyes szakaszait is.
Megérkezett a kínai CRRC Changchun (Csangcsun) vasútijármű-gyártó cég első villamos motorvonata a szerb vasútra. Az EMU négy további társával egyetemben az Újvidék–Szabadka vonalon közlekedik majd, akár óránként 200 kilométer per órás sebességgel.
A Leo Express megerősítette szándékát a Belgium és Pozsony közötti közvetlen vasúti kapcsolat elindítására.
A cseh Leo Express a ZSSK-tól veszi át a vonatok közlekedtetését december 10-től.
A cseh Zdopravy nevű közlekedési szaklap arról számolt be, hogy a Siriusok nem tudták megszerezni a teljeskörű forgalomba állítási engedélyt.
A spanyol vasúttársaság a cseh magánvasút résztulajdonosaként több közép-európai országban is szolgáltathat.
Annyira nagy a baj, hogy mindhárom személyszállítási szolgáltató közösen fordult kérésével a kormányfőhöz.
Fokozatosan elindul minden nemzetközi járat, feloldották a korlátozásokat.
Aki legalább ötezer koronát küld az ügyfélszámlájára, az beülhet a mozdonyvezető mellé egy kis terepszemlére.
A cseh magánvasút Medyka után már Terespolba is közlekedtethet járatokat. Egy a baj: egyelőre még nincs elég szerelvény.