Tovább nyújtózik az M44-es gyorsforgalmi út
Az M5-ös autópálya és Szentkirály közötti, több mint harminc kilométer hosszú, új szakasznak köszönhetően Kecskeméttől Békéscsabáig kétszer két sávon lehet közlekedni.
Az M5-ös autópálya és Szentkirály közötti, több mint harminc kilométer hosszú, új szakasznak köszönhetően Kecskeméttől Békéscsabáig kétszer két sávon lehet közlekedni.
A szakminisztérium 600 milliárd forintból két fázisban növelné a Szeged–Kecskemét–Cegléd vasúti pálya kapacitását, csaknem 400 milliárdból pedig a lajosmizsei épülhet át, részben a kecskeméti Mercedes-üzem és a Szegeden megvalósuló BYD elektromosautó-gyár kiszolgálása érdekében.
A statikus és dinamikus terhelési próbát a Jelzőőr Kft. Bobójával végezték el, mindent rendben találtak. A forgalom azonban október hatodika helyett csak tizedikén indul a 11-es vonalon.
Az ünnepi hosszúhétvége okán ráadásul négy napig, augusztus 17-étől 20-áig lehet nosztalgiajáratokkal utazni a Debrecen környéki vasútvonalakon. Púpos, Csörgő, Nohab, MDmot, 424-es gőzös – és még megannyi más érdekesség!
Bobó, Szergej és Traxx is húzta az ex-gyseves kocsikat. Képriport.
Egyelőre nem újul tovább a 80-as és a 100-as vonal, nem épül meg a ferencvárosi átemelés, de a kelenföldi indóház sem alakul át. Az úthálózat fejlődése is belassul.
Ismét száll majd a 424-es gőzös, Nohabok, Szergejek, Púposok, héves Bobók, Csörgők dübörögnek majd az északi parton, a délin pedig Samu is jár majd a hétvégén.
Az északi part ikonjainak számító Nohabokon felül Púposok, Bobók, és száll majd a 424-es gőzös. Ráadásul a környéken eddig nem látott járműveket is bevet a MÁV-Volán-csoport: MDmottal, Samuval és ABbmottal is lehet majd utazni!
Újra ellátogathattunk az EWG terminálra. A nagyüzem lassan teljesen feléled és júniusban megkezdheti a termelést!
A Kárpát Vasút Nohab helyett a másik közönségkedvenc mozdonyt delegálta. Duplán!
A MÁV Rail Tours és a G. Tim-Co. műhelyében építették át a járművet. Érdekes futópróbán vett részt csütörtökön.
A Keletiben eljött az a várva várt pillanat is, amikor egy Bobó állt a szerelvény élére!
A szépen felújított M44 062-es, mely utolsó aktív éveit Szolnokon töltötte, a járműjavító bejáratánál emlékeztet a magyar mozdonygyártás múltjára.
Amikor azt hittük, Bobófronton már nem érhet meglepetés, kibújik a fehér füstből a MÁV Rail Tours legújabb üdvöskéje...