A logisztika szakma legjobbjait díjazták Herceghalmon
Harmadik alkalommal adták át az Év Logisztikai Fejlesztése Díjat.
Harmadik alkalommal adták át az Év Logisztikai Fejlesztése Díjat.
Az év első logisztikai eseményén valós idejű információk, innovatív és jövőbemutató megoldások ismerhetők meg, ahol nagyszerűen lehet a kapcsolati tőkét építeni, vagy a meglévőt elmélyíteni. Aki ott lesz, az a szakmát érintő és érdeklő aktuális témákról fog hallani újdonságokat, amikről tényleg szakértők, cégvezetők, döntéshozók beszélnek.
Máskülönben Magyarország nem fogja teljesíteni a 2030-ra vállalt klímacéljait, ellehetetlenülnek az energiahatékonysági beruházások és a klímavédelmi intézkedések.
Rosszabb pályákon kell magasabb díjat fizetni szeptembertől.
Innovatív megoldással terelik vasútra a kamionokat a törökbálinti Depo és a németországi Helrom együttműködésében. A heti hat vonatpár több száz kamionnal csökkenti az autópályák terhelését.
Az MLSZKSZ ismét megszervezi az év a kombinált fuvarozás időszerű kérdéseiről szóló konferenciáját.
Rendszeres együttműködésről állapodott meg a MÁV és az MLSZKSZ.
Az egykori kiskundorozsmai átrakó területén működő PSP Terminál a helyi fejlesztéseket és a tranzitforgalmat szolgálja ki.
Az ázsiaiak saját kézbe veszik a betelepülő akkugyárak logisztikai igényeinek kielégítését – a jelekből ítélve ez lehet a legvalószínűbb olvasata a bejelentésnek.
A Magyarországi Logisztikai Szolgáltató Központok Szövetségének összesítése szerint kevésbé érintette a válság az intermodális forgalmat, így a több szállítási módot kombináló fuvarozás növelte részesedését az összforgalomban.
A hazai vasúti árufuvarozás már most infrastrukturális korlátokba ütközik, sürgős vasúti fejlesztések nélkül nem tudja majd kiszolgálni az új autóipari és akkumulátorgyárakat – hangsúlyozták vezető logisztikai szakértők a Közlekedéslogisztikai Konferencián, Herceghalmon.
Megduplázódhat a félpótkocsis intermodális nemzetközi áruforgalom az EKR-támogatással.
A Magyarországi Logisztikai Szolgáltató Központok Szövetségének (MLSZKSZ) előrejelzései szerint az útdíjak, az üzemanyagok adója és a bérköltségek is nőnek, emelkednek a raktárbérleti díjak.
A szervezet szerint elbukott az árufuvarozás zöldítésének uniós programja: jelenleg teljesíthetetlennek tűnik az az uniós célkitűzés, hogy 2030-ig a nagy távolságú közúti fuvarok harminc százalékát áttereljék vasútra és vízre.
Négy új intermodális terminál is épül hazánkban, a gyárberuházások és tranzitfolyosók vonzzák az új átrakókat.