Közös vezérigazgató a MÁV–Volán-csoport élén
Újabb fontos mérföldkőhöz ért a csoport integrációja: december elsejétől dr. Mosóczi László személyében közös vezérigazgató, és egységes igazgatóság irányítja a MÁV-Start és a Volánbusz munkáját.
Újabb fontos mérföldkőhöz ért a csoport integrációja: december elsejétől dr. Mosóczi László személyében közös vezérigazgató, és egységes igazgatóság irányítja a MÁV-Start és a Volánbusz munkáját.
November 28-án újraindult a személyszállítás a Szeged–Röszke–Horgos–Szabadka vasúton. Kiszaladtunk az első vonathoz.
A megállapodás célja, hogy a két szervezet segítse egymás munkáját, támogassák a magyar gazdaság és a magyar vállalkozások, elsősorban tagvállalataik fejlődését, versenyképességének növekedését.
A „gumiorrúak” beszerzésével kapcsolatban már zajlanak a tárgyalások.
Mosóczi László MÁV-Start vezérigazgató a Világgazdaságnak arról nyilatkozott, hogy nagyon sok új járműre van szüksége a vasúttársaságnak, és hogy nagyon fontos a villamosítás is.
A vállalat a Dunakeszi Járműjavítót is tulajdonló Magyar Vagon Zrt.-hez kerül június 30-ával. Újraindul az IC+ kocsik gyártása is.
A MÁV-Start vezérigazgatójának egyelőre egy fél évig tartó kinevezéséről a Magyar Közlöny számolt be.
Január 19-étől újra Mosóczi László tölti be a MÁV-Start vezérigazgatói posztját.
Igazságos zöld átmenet? A vasútfejlesztés évtizede? Újabb esély Záhony előtt? # Valtsvasutra – ezeknek a jelmondatoknak a jegyében, 14. alkalommal rendezték meg a vasútszakma legrangosabb fórumát Budapesten.
Budapest Hotel, Anantara New York Palace október 4-én: merre tovább? Erre a kérdésre keresik a választ a szereplők négy témakörben.
A HUNGRAIL Magyar Vasúti Egyesület szavazati joggal rendelkező tagvállalatai írásbeli döntéshozatallal, többségi döntésükkel Mosóczi Lászlót választották meg az egyesület új elnökévé.
„Magyarország kormánya 2010 óta jelentős erőforrásokat mozgósítva folyamatosan javítja a tiszta és energiahatékony közlekedési mód versenyképességét, a vasút térnyerését.
A címben olvasható a mottóval zajlott szeptember utolsó napján a Magyar Vasút 2021 Konferencia, a V4 magyar elnökség és az Európai Vasút Éve hivatalos programjaként.
Magyarország bekötése az európai nagysebességű vasúti hálózatba nemcsak egy kihasználható lehetőség.
Vasúti szállítmányozási vegyesvállalatot hoz létre a részben állami tulajdonú magyar CER Cargo és az orosz államvasút logisztikai vállalata, az RZD Logistics, kínai partner bevonásával.