Elkészült a Koralmbahn!
Az ÖBB szerint a 127 kilométer hosszú vasútvonal készen áll az üzembe helyezési fázisra, már csak a futópróbák és a szakmai képzések vannak hátra a 2025 decemberére tervezett átadáshoz.
Az ÖBB szerint a 127 kilométer hosszú vasútvonal készen áll az üzembe helyezési fázisra, már csak a futópróbák és a szakmai képzések vannak hátra a 2025 decemberére tervezett átadáshoz.
Újgenerációs Frecciarossa, akkus és hidrogénüzemű Vossloh Modula, új Siemens-járművek – szeptember 26-án is volt mit nézni Berlinben!
Testre szabott innováció a Sankt Pölten-i síneken: a nyilvánosság elé gurult a svájci vasútijármű-gyártó többfunkciós, környezetbarát, Servicejet fantázianevű tűzoltó- és mentővonata.
A szövetségi kormány 21,1 milliárd eurós infrastruktúra-fejlesztési tervet jelentett be a 2024–2029-es időszakra. Néhány projektet viszont átütemeztek.
Ausztria építés alatt álló új vasúti alagútjában a napokban készült el a pálya, amit egy különvonattal meg is ünnepeltek.
A rövidke, 12,1 kilométeres Klagenfurt–Weizelsdorf vonal korszerűsítése tizennyolc hónap alatt készült el.
Az ÖBB megkezdte az ausztriai kelet–nyugati vasúti korridor kapacitásnövelését Marchtrenk és Wels között.
Az osztrák vasúttársaság 2025 végéig végig kétvágányúra bővíti és villamosítja is az úgynevezett Marchegger Ostbahn vonalat. A fejlesztéssel közel húsz perccel csökken majd a két főváros közötti menetidő.