Itt a legújabb vasúti jelentés az uniós országokról
A 2018 és 2022 közötti időszakban a személyszállítás a pandémia miatt visszaesett, majd helyreállt. Az árufuvarozás azonban stabil lejtőn halad, így beavatkozást igényelne.
A 2018 és 2022 közötti időszakban a személyszállítás a pandémia miatt visszaesett, majd helyreállt. Az árufuvarozás azonban stabil lejtőn halad, így beavatkozást igényelne.
Költségrobbanás, csökkenő megrendelések, lemaradó díjak: komoly válságban az ellátási lánc gerince, újra kell értékelni a vasúti logisztika jövőjét. A VÁK-index semmi jóval nem kecsegtet.
Interaktív felületen böngészhetők a 2019–2024 közötti időszak adatai.
A volumen 2025 első negyedévében 18,5 százalékkal esett vissza a tavalyi év hasonló időszakához képest.
Az előző hónaphoz képest csupán kisebb, a múlt év azonos időszakához képest azonban már jelentősebb mértékben, négy százalékkal nőtt a hazai vonatok pontossága.
Ennek ellenére az autósok csaknem fele nem tervezi lecserélni járművét a következő öt évben, függetlenül annak életkorától.
A korszerű mozdonyokkal tartóssá vált a pozitív trend az érintett vonalakon. Havi jelentés a márciusi adatokról.
Folytatódik a december óta tapasztalható kedvező tendencia: kisebb mértékben ugyan, de már harmadik hónapja javul a vonatok pontossága, februárban újabb 0,88 százalékkal. A legfrissebb MÁV-jelentést szemlézzük.
A kisebb pályafelújítások és a mozdonybeszerzések is hatottak a pontosságra. A HÉV-ek, a tramtrainek és a Volán-buszok továbbra is kiemelkedően jól teljesítenek.
A MÁV-csoport havi riportban közli statisztikáit, melyet mostantól mi is elemzünk. A korábbi, évekre visszamenő részletes késési adatokat viszont eltüntették.
Idén január és szeptember között 89 ezer 52 új személygépkocsit adtak el, míg egy évvel korábban 83 ezer 16-ot, ez 8,6 százalékos növekedés.
Vezetés közben rádiót vagy saját lejátszási listát hallgatunk. A többség pozitívan viszonyul a vezetéstámogató rendszerekhez, és évente legalább egyszer elvisszük szervizbe a járművet.
A DataHouse előzetes, becsült adatai szerint áprilisban körülbelül 80 ezer 900 személygépkocsi cserélt gazdát, 21 százalékkal több, mint egy évvel korábban, átadva a múltnak az eddigi 76 ezres havi rekordértéket.
A debreceni társaság kissé csökkenő bevétel mellett mintegy 916 millió forint mínuszt könyvelhetett el.
Tavaly 11,5 százalékkal szállítottak kevesebb árut a síneken, mint 2022-ben; az áruk közel nyolcvan százaléka belföldön haladt.