Függővasúti maglev-pályát tesztelnek Kínában
A nyolcszáz méter hosszú „Vörös Vasút” kísérleti szakaszának létrehozása nagyságrendekkel volt olcsóbb a hagyományos metróépítéshez képest.
A nyolcszáz méter hosszú „Vörös Vasút” kísérleti szakaszának létrehozása nagyságrendekkel volt olcsóbb a hagyományos metróépítéshez képest.
A szerelvény a villamos- és dízelüzem mellett akkumulátoros üzemre is képes.
A LeoExpress Siriusa után az Rail Cargo Hungaria mozdonya a következő kínai gyártmányú jármű, amit a velimi próbapályán tesztelnek.
Az AŽD Praha saját tulajdonú vasútvonalán tesztelné az önvezető vasúti járműveket 2020-tól.
Néhányszáz millió koronába kerül a felújítás, de a befektetés hamar megtérül.
A CRRC járműgyártó által gyártott szerelvény a Sirius nevet viseli, hamarosan a velimi tesztpályán köröz.
További tizenöt kilométernyi útnyomvonalat, négy új hidat és hat körforgalmi csomópontot építenek a zalaegerszegi tesztpálya helyszínére. Haszonjármű-konvojokat is ki lehet majd próbálni.