Támadás az üzleti repülés ellen, éppen Franciaországban
Betiltják a business-jeteket? Az elit szeparatizmusa. A francia környezetvédőket főképp a rövid utak irritálják.
Betiltják a business-jeteket? Az elit szeparatizmusa. A francia környezetvédőket főképp a rövid utak irritálják.
A Concorde után a leggyorsabb polgári típus. Szuperszonikus sebesség Kalifornia fölött, bemutatkozás Genfben.
Ötven év, több, mint harminc modell. A Longitude, Wichita zászlóshajója. Miért nem esett vissza az üzleti repülés az általános válság alatt?
Egyre több a vevők között az új tulajdonos vagy résztulajdonos. A NetJet száz Phenomot vesz, a Honda új, nagyobb gépet épít, továbbfejlesztik a Citation-családot.
A 10X-ben két méter alatt bárki felegyenesedve járkálhat... Nagy hatótávolság, rövid pályákról. A business-jet szféra a járvány alatt is virágzik.
Csak két hajtómű, tízezer kilométer fölötti hatótáv, a pilóták Sólyomszeme.
3000 példány az első 23-as óta, a 85-ösnek befagyasztották a programját. A Bombardier a Challenger és a Global családra koncentrál.
A technológiai csoda és a gazdaságossági, üzemeltetési korlátok. Az új szuperszonikus gépek mind business-jetek lesznek.
A Wizz tavasszal is repült speciális járatokat, például az Egyesült Államok felől hazatérőkkel, lehet, hogy most ellenkező lesz az irány.
Az egykori CSeries, az ACJ220 már hat példányra kapott megrendelést. Bajban a légitársaságok, esélyek az üzleti ágazatnak.