Egyetlen hónap alatt tizenhárom halálos kimenetelű baleset történt a szlovák vasutakon
Nem csökken a vasúti balesetek száma Szlovákiában sem.
Nem csökken a vasúti balesetek száma Szlovákiában sem.
A Pozsony környéki demográfiai változásokhoz igazodva Pozsonyszőlős és Bazin, illetve Lamacs és Lozornó között épülhet új vasútvonal.
Halmozódnak a szükséges fejlesztések késedelmei, elmaradásai, ami dominóhatást fejt ki az egész országban.
Könnyebb az átszállás, végre van peronra vezető lift is.
Tíz kilométeres szakaszon nő a maximális sebesség a munkák elvégzése után.
Lemaradtak a szlovákok a korridorépítéssel a cseh–szlovák határon.
Régen fordult meg huszonkét teherkocsiból álló vonat a kishidasi vonal északi felén. De most sem önszántából járt arra.
A munkaerőhiány a vasúton Nyugat-Szlovákiában, a pozsonyi agglomerációban érezteti leginkább hatását.
A húszkilométeres szakaszt 58,8 millió euróért villamosítja az Eltra és a TSS Grade vállalat.
A fogaskerekű vasút pályafelújítása is folyamatosan zajlik, bár voltak kezdeti problémák.
A 12,7 kilométer hosszú Poprád–Lucsivna szakaszt huszonöt hónap alatt újítják fel 97,5 millió euróért.
Pozsony és Vágbeszterce között négy perccel lesz rövidebb a menetidő. Elkészült a Puhó és Vágbeszterce közötti új vasúti korridor egy újabb mozaikrésze.
A pozsonyi elővárosi vonalakon lehet számítani a közeljövőben a vasúti közlekedés javulására.