A Nexalát bízta meg az SNCF a fontos alkatrészek kezelésével

iho   ·   2014.09.04. 18:15
400px_nexala

A 2013 és 2016 közötti időszakra szóló, 3,5 millió euró értékű megállapodást a párizsi ír nagykövetségen írták alá Szent Patrik-nap környékén, Eamon Gilmore ír külügyminiszter jelenlétében.

A Nexala olyan technológiai rendszereket biztosít az SNCF-nek, amelyek segítségével a francia vasúti vállalat egyszerűbben felügyelheti és tarthatja karban például a nagysebességű TGV-vonatokhoz szükséges kulcsfontosságú alkatrészeket, legyenek azok tengelyek vagy fékek. Az SNCF a Nexala legújabb megrendelője; az ír vállalat már számos, nagynevű európai gyártó és szolgáltató, például a svájci SBB, az angol–francia Eurostar vagy a South West Trains partnere.

Az SNCF elmondta, a megoldásszállítók részletes kielemzését követően egyértelművé vált, hogy a Nexala a legjobb választás, mivel átfogó ismeretekkel rendelkezik a vasúti ágazat megoldásairól, ügyfélközpontúságuk is egyedülálló, ezért a vasúttársaság örömmel lép partnerségre az ír céggel, és alkalmazza annak rendszereit. A Nexalának fontos elismerés az SNCF választása, és remélik, hogy a vasúttársasággal kötött partnerség erős és kölcsönösen kifizetődőnek bizonyul.

Az ír Nexala felel az SNCF vonataihoz, többek között a nagysebességű TGV-szerelvényekhez szükséges alkatrészek kezeléséért is<br>(fotó: Vincent Kessler, Irish Times)

A Nexala világelső a vasúttechnológiai megoldások terén. Megoldásaikat használva a vállalatok alapjaiban csökkenthetik kiadásaikat, így könnyebben tervezhetik a jövőt, javíthatják működési hatékonyságukat, kezelhetik szolgáltatási szintjeiket, miközben biztosak lehetnek afelől is, a legmagasabb szintű szolgáltatást nyújtják. A Nexala valójában az üzleti teljesítményt hivatott javítani. Az ír vállalat nemcsak Írországban, hanem az Egyesült Királyságban, Franciaországban, Belgiumban és Észak-Amerikában is folytat tevékenységet, sőt Ázsiában és a Közel-Keleten is jelen van számos ügynökkel és forgalmazóval. A Nexala ügyfelei közé tartozik a teljesség igénye nélkül a Southwest Trains, az Eurostar, az Irish Rail, az SBB, a First Group, a Siemens Transportation, a Bombardier vagy a Greater Anglia – számol be honlapján az írországi központú vállalat.

Franciaország nemzeti vasúttársasága, az SNCF a mobilitás és a logisztika területén első a világon. A vállalat százhúsz országban van jelen több mint 250 ezer főnyi munkaerővel, 2013-ban 32,2 milliárd eurós bevételt könyvelhetett el. Üzleti volumenének negyedét a nemzetközi piacok adják. A közszolgáltatás iránt elkötelezett SNCF a francia vasúti iparra építkezik, hogy széles szolgáltatási körrel zavartalan, háztól házig történő mobilitást nyújtson a szállítási és logisztikai szolgáltatók, az utasok, valamint a regionális és helyi kormányzatok számára. A határokon átnyúló és nemzetközi piacokat megcélzó SNCF Groupnak öt részlege van: a helyi, városi és regionális személyszállítási szolgáltatást nyújtó SNCF Proximités; a távolsági személyszállításért felelős SNCF Voyages; a teherszállításban és logisztikában érdekelt SNCF Geodis; a vasútállomásokat irányító és fejlesztő Gares & Connexions, valamint a vasúti pályákat és az azokhoz kapcsolódó infrastruktúrákat kezelő, működtető, karbantartó és fejlesztő SNCF Infra.

* * *

Indóház Online – Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!

Kapcsolódó hírek