Újabb Overture nagyrendelés: lesz megint polgári szuperszonikus korszak!?
A négy hajtómű előnyei, az American beszáll a fejlesztési költségekbe is. Kisebb kapacitás, de több gép, nagyobb hatótáv és nem túl drága üzemeltetés.
A négy hajtómű előnyei, az American beszáll a fejlesztési költségekbe is. Kisebb kapacitás, de több gép, nagyobb hatótáv és nem túl drága üzemeltetés.
A körülmények embertelenek, mégis magánál volt leszállás után a potyautas. Vékonyabb, alacsonyabb fiataloknak van inkább esélye.
Meg a légiutaskísérők... A forgalom emelkedik, sok gép mégis még mindig a földön áll, mert nincs, aki repülje.
A leköszönő elnök a beiktatáskor inkább Skóciába repülne Air Force 757-essel, a sajátjához hajtóművet keresnek: nem volt karbantartás, minek, ha úgysem használta volna 2025-ig...
A „magától értetődő” klasszikus. Kényelmes törzs, fémépítés és Kármán aerodinamikája. Háborús sikerek, a légiforgalom újjászületése. A mi Li-2-esünk.
Óriásgépek szerepe, ismét bevetik a legnagyobbat. A Ruszlán és a szárazjég. Gyors oltást a szállítóknak is!
Ms. Parker a fedélzeten, az American egyik gépe már „civil”, bár még nem fizető utasokkal ingázott Dallas és Tulsa között. A Ryanair 75 MAX-ra szerződik, állítólag hatalmas árengedménnyel.
Készülnek a légitársaságok, a repülőterek - AA, United, Frankfurt, Budapest. Aktív és passzív konténerek, beépített és szárazjeges hőszabályozás.
A legszigorúbban ellenőrzött, tehát legbiztonságosabb típus. Az utasok tudni fogják, ha ezzel repülnek, de elállhatnak az úttól. Alaska járata, Houston–Anchorage: kisebb fogyasztás, nagyobb hatótáv.
Mostmár csak amerikai állampolgárok repülhetnek Európából az USA-ba. AA típuscsere, az öreglányok nyugdíjba mennek. Norvégia: adócsökkentés a bajba jutott társaságoknak.