Rotyogjon egyet MD-vel az Ipolyságban!
Október 19-én az egyetlen működőképes MDa motorkocsi az olajzöld Bhv-szerelvénnyel indul el Budapestről Nógrádba és vissza, egy nagy kört megtéve a vármegyében.
Október 19-én az egyetlen működőképes MDa motorkocsi az olajzöld Bhv-szerelvénnyel indul el Budapestről Nógrádba és vissza, egy nagy kört megtéve a vármegyében.
A június 21-én kezdődő és július 27-ig tartó munkálatok miatt a Nyugati pályaudvar és Rákospalota-Újpest, valamint az esztergomi vonalon a Nyugati és Angyalföld között szünetelni fog a vonatforgalom.
Az új kiírást követően is 2026-ban kezdődnek az építkezések.
A lényeg, hogy az állomások köztulajdonban maradjanak, de fejlesztésükbe külső forrást is bevonjanak, hogy több helyen, gyorsabban és nagyobb eredményt lehessen elérni.
A november 15-e éjszakától 18-a hajnalig tartó, kilencvenmillió forintos beruházás célja a sebességkorlátozások megszüntetése. A munkálatok idején több vonat menetrendje is módosul.
A MÁV-Start ősszel jó néhány elővárosi járatra kiterjeszti az esztergomi vonal S76-os viszonylatán áprilisban tesztjelleggel bevezetett, jegyvizsgáló nélküli szolgáltatást.
Az érintett szakaszon komplex vágányzár lépett életbe, mert sín- és betonaljcserét, kavicságyazat-cserét és a közlekedésre veszélyes, elkorhadt fák kivágását végzik.
A Budapest–Esztergom–Almásfüzitő tengelyen lehet majd csörgőzni november 4-én és 5-én.
A Nyugati pályaudvar 17-es vágánya melletti peronépítés, valamint a Kőbánya-Kispest és Dabas között végzett pályakarbantartás miatt jelentős változások lépnek életbe augusztus 22-étől 28-áig.
Kormányhatározat született az önrészről, ezzel egymilliárd forintos európai uniós forrás érkezhet a műtárgy környezeti hatásvizsgálatára és az ahhoz kapcsolódó műszaki vizsgálatokra az Európai Hálózatfinanszírozási Eszközből (CEF).
Az iskolakezdéssel visszatérhetett az élet a pályaudvar csarnokába, mely megújult tetőszerkezettel és kinézettel várja az utasokat.
A tetőfelújításon felül a vágányokhoz is hozzányúl a MÁV, ezért június 19-étől július 17-éig számos, a Nyugatiból induló vagy érkező vonat végállomása megváltozik. Buszos pótlás nem lesz, vonatösszevonások viszont igen.
Életbe lép az alibi „járványügyi menetrend”, orosz kézbe kerül a Dunakeszi Járműjavító, pörög a balatoni forgalom.
A magyar Főmterv Zrt. által vezetett nemzetközi együttműködésnek tizennyolc hónap alatt, 1,4 milliárd forintból kell kidolgozni a dokumentumokat. A műtárgy alapjaiban változtathatja majd meg a főváros vasúti közlekedését.
Az ütemezésnek megfelelően haladnak a munkálatok az 5,6 kilométeres szakaszon.