Szavazott a Bundestag, 2030-ig lesz Deutschlandticket
Az NSZK parlamentjének alsóháza évi másfélmilliárdos támogatást hagyott jóvá. De az országos bérlet még így is drágulni fog.
Az NSZK parlamentjének alsóháza évi másfélmilliárdos támogatást hagyott jóvá. De az országos bérlet még így is drágulni fog.
Hogy a Telegraph szerint mely országok a legkellemesebbek, a cikkből megtudhatják.
A kormány által ígért jelentős forrást jogellenesnek ítélte az alkotmánybíróság. Állami vállalatok privatizációjával vonnának be pénzt. A Deutschlandticket jövője is kérdéses.
A francia elnök egy interjúban fejtette ki, hogy pártolja a németországi bérletkonstrukcióhoz hasonló rendszer létrehozását Franciaországban. A végrehajtás módjáról azonban nem osztott meg részleteket.
Idestova négy hónap telt el azóta, hogy április 3-án bevezették 49 eurós Deutschlandtickettet. Egy elemzésből kiderült, hogy az átalánydíjas bérletkonstrukció eddig hogyan befolyásolta a németországi mobilitást.
Az üzleti és turisztikai csoport elsőként írt alá keretszerződést a Deutsche Bahn (DB) német vasúttársasággal annak érdekében, hogy olcsóbb dolgozói bérletet nyújtson a munkába járáshoz.
Áprilistól megvásárolható, májustól érvényes, és 5,6 millió embert győzhet meg arról, hogy a közösségi közlekedést válasszák.
Az általános drágulás hatásainak ellensúlyozására, a kormány elfogadott törvényjavaslata szerint a havi bérlet 49 euróba kerül majd.
Megszületett a finanszírozási megállapodás a német szövetségi kormány és a tartományok között: havi 49 euróért lehet majd igénybe venni a helyi tömegközlekedést és a regionális vonatokat, várhatóan tavasztól.