Chicago is a Stadler akkumulátoros vonataira szavaz
A nagyváros környéki elővárosi vasúti közlekedésért felelős Metra első körben nyolc akkumulátoros-villamos üzemű, kétrészes motorvonatot rendelt.
A nagyváros környéki elővárosi vasúti közlekedésért felelős Metra első körben nyolc akkumulátoros-villamos üzemű, kétrészes motorvonatot rendelt.
Az észak-franciaországi város első körben huszonnégy járművet kért az Alstomtól. A kocsik az R és T vonalakon fognak közlekedni.
Összesen 182,4 millió euróval juthat kevesebb a HÉV-vonalak korszerűsítésére szánt uniós forrásokból. A fővárosi villamos- és trolibusz-beszerzésekhez viszont több pénzből gazdálkodhatnak.
Vitézy Dávid szerint a hazugságokra épülő, szintén DK-s kampány mintázata világos: „a kerületi vezetők a teljes régió számára kiemelten fontos vasútfejlesztéseket próbálják károsnak beállítani és ezek megakadályozásával próbálnak helyi népszerűséget szerezni”.
Összesen akár ötszáznegyven motorvonatot vásárolhatnak a Siemenstől egy több mint ötmilliárd euró értékű keretszerződés értelmében.
A Siemens Mobility kilencven kiváló minőségű, új vonatot szállít több mint kétmilliárd euró értékben. A szerződés opcionálisan további vonatok lehívását is magában foglalja.
A 71-es vonalat átemeléssel kötnék be a látványosan megújítani tervezett Rákospalota-Újpest állomásba a nagyobb kapacitás érdekében, a fővárosi kerület azonban érthetetlen indokokkal környezetvédelmi pert indított, melyet első körben sikerrel meg is nyert.
Arányosan hasonló összeget kellene vasútfejlesztésre fordítanunk, mint a csehek vagy a lengyelek. Ez azonban nagyságrendekkel több, mint amennyit ma költünk a vasútra – mondta a Növekedés.hu-nak adott interjújában Vitézy Dávid, aki azt is megjegyezte, az autópálya-építések után elérkezhetne végre az érdemi vasútépítés kora Magyarországon.
A XVIII. kerület DK-s polgármestere gyáli fideszes kollégájával egyetértésben dolgozta ki az úttörő tervet.
Vitézy Dávid szerint a keddi döntés elsősorban formális jogi kifogásokon alapul, ezért a beruházás egésze még nem veszett oda.
A 3825 kilométernyi széles nyomközű vasútvonal korszerűsítése az Indian Railways (IR) teljes vasúthálózatát érintő nemzeti villamosítási program részeként valósult meg.
Még az idén forgalomba állnak a Stadler kétszintes szerelvényei a nyugat-szlovákiai vonalakon.
A norvég állami vasútijármű-üzemeltető huszonöt Coradia Nordic villamos szerelvényre nyújtotta be igényét.
A Bane Nor Oslo és Ski közötti, huszonkét kilométeres nagysebességű vonalát egy nappal az idei európai menetrendváltást követően adta át V. Harald király.
A MÁV-Start 375 új jegykiadó automatát rendelt meg, ezek több mint nyolcvan százaléka, 324 már üzembe állt.