Forgalomba álltak a Westbahn kínai emeletesei
Az osztrák magántársaság négy hatrészes, kétszintes motorvonatán lehet utazni Bécs, Linz és Salzburg között.
Az osztrák magántársaság négy hatrészes, kétszintes motorvonatán lehet utazni Bécs, Linz és Salzburg között.
Az Akdoğan Tren Kargo magánvasút a Siemens Mobility univerzális villamosmozdonyának öt többáramrendszerű (MS) példányára adta be igényét. A gépek nemzetközi áruszállítási útvonalakon fognak járni Európa-szerte.
Amennyiben úgy gondolják, kezdjék a napjukat a legközelebbi újságos felkeresésével.
A cseh közlekedési minisztérium döntése értelmében a hazai magánvasút öt regionális viszonylaton szolgáltathat 2029 decemberétől tizenöt évig.
Jövő márciustól Prágából Krakkón át egészen Varsóig lehet majd utazni a cseh magánvasút járataival. Jegyek már kaphatók.
A Talgótól hatvanöt szerelvényt, az azokat mozgató mozdonyokat pedig a Siemenstől szerzik be. A bizonyos karbantartási szolgáltatásokat is magába foglaló szerződés összértéke 2,4 milliárd euró.
A Plzeň és Domažlice közötti P3-as regionális viszonylatot veheti át a nemzeti vasút ČD-től 2026 decemberében a magánvasút.
Elsőként a South Western Railwayt (SWR) vették ismét köztulajdonba. A cél a nemzeti Great British Railways létrehozása.
A többáramnemű Stadler-villamosmozdonyokból négyet vesz bérbe az Alpha Trains-től a spanyol magán-vasúttársaság.
Luganszki óriás hozta, luganszki óriás vitte a RailLog gabonavonatát.
Három évvel ezelőtti indulása óta 550 ezren utaztak a magánvasút ukrajnai kapcsolatot teremtő járataival.
Az Edita nevű önvezető motorvonat sikeresen elvitte első utasait.
A kár 65 millió forint, de szerencsére nincsenek sérültek, csak evakuált utasok és jelentős fennakadás a cseh fővonalon.
Három új, nagysebességű Stadler Smile motorvonattal pendlizhetnek Bécs és Villach között 2026 márciusától.
A magántársaság Prága és Cheb, valamint Prága és Železná Ruda között szolgáltathat tizenöt évig 2028 decemberétől.