Új sinergiák a decembertől változó vasúti menetrendben
Fenekestől ugyan nem fordul fel minden, de december 14-től azért némi mértékben gyarapodik a téli–tavaszi vasúti kínálat járatainak a száma.
Fenekestől ugyan nem fordul fel minden, de december 14-től azért némi mértékben gyarapodik a téli–tavaszi vasúti kínálat járatainak a száma.
A már elkészült Debrecen és Nagymacs közötti pályafelújítást követően Balmazújvárosig folytatódik a vasúti pálya felújítása és villamosítása. A pályarekonstrukció miatt idén jelentős korlátozásokra kell számítani Debrecen és Balmazújváros között.
Összességében nőtt a plusz, a MÁV-HÉV és a Volánbusz azonban jól teljesített.
Három hétig, a nyári menetrend bevezetéséig átmenetileg jelentősebben megnő az eljutási idő.
A Kolozsvár–Nagyvárad vasútvonal folyamatban levő korszerűsítésének köszönhetően a korábbi három és fél óráról két óra 14 percre csökken a menettartam Kolozsvár és a magyar határ közötti 166 kilométeren.
A december 10-ével életbe lépő „kotta” több ponton változott az utasok visszajelzései, kérései alapján. Szabolcsban és Hajdúban jelentős átalakítás megy végbe, nő a miskolci IC-k menetideje.
Na, azért nem minden esetben és az összes viszonylaton, de azért érződik, hogy a politika a kötött pálya helyett sokáig a közutat preferálta. Portugáliáról van szó.