Újabb megbízást kapott a Vossloh Kínában
A cég kínai leányvállalata, a Vossloh Fastening Systems China Co. Ltd. szállítja a sínleerősítő rendszereket a két dél-kínai nagyváros, Jülin és Cenhszi közötti nagy sebességű vasútvonalhoz.
A cég kínai leányvállalata, a Vossloh Fastening Systems China Co. Ltd. szállítja a sínleerősítő rendszereket a két dél-kínai nagyváros, Jülin és Cenhszi közötti nagy sebességű vasútvonalhoz.
Hosszú szünet után újraindult a nagy sebességű vasúti közlekedés Milánó és Párizs között. Az olasz FS Csoport vonatai a 643 kilométeres Milano Centrale–Paris Gare de Lyon utat – öt megállással – kevesebb, mint hét óra lefogása alatt teszik meg.
Gyárbővítés kellett hozzá, hogy elő tudják állítani a vágánykapcsolást, a csúcssín hossza nem kevesebb, mint hetven méter.
Górcső alá vette a helyzetet a tavaly hivatalba lépett lengyel kormány, majd a CPK-koncepció néhány elemének megőrzésével új közlekedési stratégiát hirdetett meg. Kétségtelen: utóbbi is ambiciózus.
Jóváhagyták a TEN-T transzeurópai közlekedési hálózat fejlesztésére vonatkozó új uniós rendeletet, benne a magyar és a román főváros közötti nagy sebességű vasút megépítésére vonatkozó passzust. A döntés végleges, a hálózatot három lépésben fejlesztik tökélyre, a végső határidő 2050.
A két ország közötti első NSV egyelőre a legnyugatibb kínai kikötőnél, a határváros Tunghszingnél ér véget, de Vietnám már belelkesedett.
Az Európai Bizottság nyilvántartásba veszi a nagy sebességű vasutak az egyes fővárosok közötti használatát sürgető európai polgári kezdeményezést.
A vonatok maximális sebessége 320 kilométer/óra lesz.
Prága-Kelet vasútállomás a közép-csehországi Nehvizdy település mellett épül meg hamarosan.