A ZSSK nem pancser, jön még hat Panter
Tizenöt százalékkal drágább lett egy szerelvény ára az előző megrendelés lehívása óta.
Tizenöt százalékkal drágább lett egy szerelvény ára az előző megrendelés lehívása óta.
Újgenerációs Frecciarossa, akkus és hidrogénüzemű Vossloh Modula, új Siemens-járművek – szeptember 26-án is volt mit nézni Berlinben!
Tizennegyedik alkalommal is megnyitotta kapuit a Berlin Messén a világ legnagyobb vasúti szakkiállítása és -vására. Škoda-újdonságok, kínai közúti villamos, Stadler-innovációk – és még néhány esemény szeptember 25-éről.
A Škoda Group bemutatta Smart Depot elnevezésű ökoszisztémájának első tulajdonságait, melyek számos helyzetben teszik lehetővé a jármű teljesen autonóm mozgását.
A csehek hetvenkilenc M31-es szerelvényt korszerűsíthetnek 2028-ig.
Ha egy vonatba soroznánk az összes új járművet, akkor a Nyugatiból Rákospalota-Újpestig kígyózna a szerelvény.
A Vivinek keresztelt vonatok első három példánya már dolgozik, még idén közel húszra bővül a flotta.
Az ÖBB első új éjszakai kocsijai a Bécs–Innsbruck–Hamburg és a Berlin–Brüsszel–Párizs útvonalakon közlekednek a menetrendváltástól. 2024 végére már tizenhárom szerelvény fog forogni.
Az üzbég nemzeti vasút UTY és a cseh gyártó közötti megállapodás értelmében harminc széles nyomtávú villamos szerelvény érkezhet, 320 millió euró értékben.
A Kasseler Verkehrs-Gesellschaft 22 plusz 18 járművet rendelt a cseh gyártótól, 88 millió euró értékben.
A bolgár főváros metróvállalata, a Metropolitan JSC 65 millió euróért rendelt nyolc négykocsis, erősebb klímaberendezéssel ellátott szerelvényt.
Az aktív ütközésvédelmi rendszerrel felszerelt kocsikból tízet rendelt az észak-olaszországi város.
Az észt vasúttársaság tíz villamos RegioPantert rendelt.
Lehívta a ZSSK az opciót, így összesen tizennégy motorvonategysége lesz 2025-re.
A Škoda Electric harmincöt euróval alacsonyabb ajánlatot tett egy villanybusz legyártására, mint az alulmaradt versenytárs.