Dolgozott a vihar, dolgoztak a helyreállításon

iho/biztos út   ·   2016.07.14. 07:56

Íme vihar-összefoglalónk:

  • Még szerda este Badacsonytördemic-Szigliget és Tapolca, illetve Aszófő és Balatonakali-Dörgicse, illetve Tapolca és Celldömölk között fák dőltek a vasúti pályákra, elzárták a vágányt a vonatforgalom elől. A katasztrófavédelem az éjjel folyamán eltávolította az akadályt.
  • Kápolnásnyék és Gárdony között tartós zárlat miatt voltak gondok a reggeli vonatközlekedésben. Immár megjavították a tegnap este megrongálódott felsővezetéket, a vonatok mindkét vágányt használhatják.
  • Újszász és Tápiógyörgye között továbbra is felsővezetéki hiba lassítja a vonatközlekedést. A Budapest–Újszász–Szolnok vonalon hosszabb az eljutási idő. Ezen a vonalszakaszon délelőtt tíz óráig eltart még a helyreállítás.
  • A Budapest–Dombóvár–Pécs vasútvonalon csütörtök reggel fél hat után Bükkösd állomáson, illetve Bükkösd–Szentlőrinc között fák dőltek a felsővezetékre. A vonatokat dízelmozdonyok továbbítják, jelentős késések vannak.
  • Soltvadkert és Pirtó között nem lehetséges a vonatközlekedés, kidőlt fák vannak a síneken. A Budapest–Kunszentmiklós-Tass–Kelebia vonalon utazók késésekre számítsanak. Az utasokat vonatpótló buszokkal szállítja el a MÁV-Start Soltvadkert–Kiskunhalas között.

Az országos vasúthálózat nagyobb részén már nincs gond a vonatközlekedésben az éjjeli vihar miatt. Ugyanakkor a csütörtöki viharos időjárás miatt hosszabb az eljutási idő a szolnoki, a pécsi és a kelebiai vonalon.

* * *

Indóház Online – Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!

Kapcsolódó hírek

Vasút Nagyvasút

Jennifer, Celldömölk mindenese, tíz éve a 10-esen

Harmati Marcell   ·   2025.04.20. 16:00

Napjainkban ismét hallható a klasszik Csörgő hangja a Győr és Celldömölk között húzódó 10-es számú vasútvonalon: a 2149-es járkál arra géphiány miatt. Ám régebben még nem volt a csörgés ekkora szenzáció. Viszont voltak mások, amik igen! Szálljunk fel az „idővonatra”, és utazzunk vissza tíz évet!